Politechnika Opolska ogłasza przetarg
- Adres: 45-758 Opole, ul. Prószkowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4498178 , 77 4498177 , fax. 77 4498180
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
ul. Prószkowska 76
45-758 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4498178 , 77 4498177, fax. 77 4498180
REGON: 00000173200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej, w skład których wchodzi dostawa: − przenośnego analizatora jakości energii elektrycznej; − analizatora parametrów sieci; − stacjonarnego analizatora parametrów jakości energii; − licznika energii elektrycznej; − analizatora do pomiaru i monitorowania sieci. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, wyposażenia oraz wskazanie oferowanych funkcjonalności, spełniających wymagania Zamawiającego określone w SIWZ wg załącznika nr 1 do SIWZ); 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-2 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3; 4) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lubnotarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych). 2. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą elementów zużywalnych na potrzeby laboratorium Krapkowickiego Centru Zdrowia Sp. z o.o.
Dodano: 2021-01-28 - Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą elemetów zużywalnych na potrzeby laboratorium Krapkowickiego Centrum Zsdrowia sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-31 - Rozbudowa istniejącego analizatora termicznego STA 449 F3 o spektrometr FTIR z rurą transferową dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej
Dodano: 2020-10-14 - Dzierżawa analizatora bakteriologicznego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym i oprogramowaniem do przetwarzania testów i opracowania wyników oraz dostawa testów, bulionów i akcesoriów.
Dodano: 2020-02-10 - Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych typu kasetowego wraz z dostawą kaset i materiałów zużywalnych
Dodano: 2019-03-25 - Dzierżawa analizatora bakteriologicznego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym i oprogramowaniem do przetwarzania testów i opracowania wyników oraz dostawa testów, bulionów i akcesoriów do ww. analizatora.
Dodano: 2018-01-23 - Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych
Dodano: 2017-02-28