Przetargi.pl
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Wierzbowa 16
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8522111 , fax. 017 8590725
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie
    ul. Wierzbowa 16 16
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8522111, fax. 017 8590725
    REGON: 00029164100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pis.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: publiczny zakład opieki zdrowotnej, skarb państwa, stacja sanitarno-epidemiologiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z poniższym zestawieniem i parametrami opisanymi w Zał. Nr 3 do SIWZ. 1.System do oczyszczania wody -szt. 1 2.Myjka ultradźwiękowa -szt. 1 3.Zamrażarka laboratoryjna skrzyniowa -szt. 1 4.Cieplarka z obiegiem wymuszonym -szt. 1 5.Ława grzewcza -szt. 1 6.Pipeta automatyczna-szt.1 Wymagania dodatkowe odnośnie dostarczanego sprzętu: - sprzęt gotowy do pracy, - dostawa z instalacją i uruchomieniem , - dostawa wraz z instrukcjami w języku polskim, -certyfikat ISO 9001 i CE na wytwarzanie sprzętu, w przypadku dostarczenia produktu równoważnego- dokumenty niezależnych instytucji potwierdzające równoważność parametrów, -szkolenie pracowników w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu lab. : zgodnie ze wskazaniami w Zał. Nr 3 do SIWZ, - gwarancja: zgodnie ze wskazaniami w Zał. Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, (zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; -certyfikat ISO 9001 i CE na wytwarzanie sprzętu, w przypadku dostarczenia produktu równoważnego- dokumenty niezależnych instytucji potwierdzające równoważność parametrów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach