Przetargi.pl
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Przemyślu

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
    REGON: 00102300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz transport, wniesienie i pełna instalacja we wskazanym pomieszczeniu Działu Laboratorium Celno-Skarbowego sprzętu laboratoryjnego (zwanego dalej aparaturą). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1/I, 1/II, 1/III, 1/IV do SIWZ. Poprzez dostawę oraz transport, wniesienie i pełną instalację Zamawiający rozumie dostarczenie aparatury wraz ze wszystkimi niezbędnymi do jej należytego funkcjonowania elementami. Oferowana aparatura musi być fabrycznie nowa (rok produkcji 2019), posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności oraz spełniać wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (np. certyfikat jakości producenta, certyfikat zgodności CE, itp.), spełniać wszystkie minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1/I, 1/II, 1/III, 1/IV do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres min.: 24 miesięcy dla części I, III i IV zamówienia, 36 miesięcy dla części II zamówienia. 4. Okres gwarancji i rękojmi biegnie od daty bezusterkowego podpisania Protokołu odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi są określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego Wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium odpowiednio: 1.1. Dla Części I w kwocie w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 1.2. Dla Części II w kwocie w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt. 2.2 – 2.5 musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 3.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, równoznaczne z odmową zawarcia umowy jest nie przybycie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy celem podpisania umowy do trzech dni po upływie terminu wyznaczonego, 3.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego NBP O/O Rzeszów 84 1010 1528 0017 1713 9120 0000. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt. 2.2 – 2.5 Wykonawca składa wraz z ofertą. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego. 7. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt. 2.2 – 2.5, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, jakiego Wykonawcy ofertę wadium zabezpiecza (jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców, że obejmuje ich wszystkich) oraz, że dotyczy oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę sprzętu laboratoryjnego dla Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Przemyślu” – oznaczenie sprawy: 1801-ILZ1.260.61.2019: Część ……. 8. Oferta niezabezpieczona wadium w terminie złożenia oferty lub nieodpowiednio zabezpieczona zostanie odrzucona i nie będzie brała udziału w ocenie. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, podpisanej przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy, należy załączyć sporządzone w języku polskim, w oryginale następujące załączniki: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1/I, 1/II, 1/III, 1/IV do SIWZ), b) lista autoryzowanych serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych z siedzibą w Polsce. 2. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie chyba, że pełnomocnictwo o odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie zostało Zamawiającemu złożone wcześniej w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach