Przetargi.pl
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90924 Łódź, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 38 68 , fax. 42 631 28 79
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
    ul. Żeromskiego 116
    90924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 38 68, fax. 42 631 28 79
    REGON: 158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu laboratoryjnego tj.: -wagi analitycznej, -mieszadeł magnetycznych z grzaniem, -chłodnic powietrznych, dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Specyfikacja techniczna” stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Przedmiot postępowania musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji. Nie może być przedmiotem ekspozycji. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 4.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane takim urządzeniom przez obowiązujące prawo oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terenie UE. 5.Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 6.Przedmiot postępowania obejmuje: 1)zakup przedmiotu zamówienia, 2)załadunek, transport wraz ze stosownym ubezpieczeniem przewozowym, dostawę przedmiotu zamówienia do Zamawiającego oraz rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w jego siedzibie, 3)opakowanie przedmiotu zamówienia. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być zapakowany w oryginale opakowanie producenta, 4)uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania dostarczonego sprzętu laboratoryjnego (nie dotyczy części nr 3), 5)przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu laboratoryjnego (nie dotyczy części nr 3), 6)świadczenie usług serwisowych i pomoc techniczną przez cały okres gwarancji. Okres gwarancji określony jest w „Specyfikacji technicznej” załącznik nr 3 do SIWZ. Miejscem wykonywania napraw gwarancyjnych jest siedziba Zamawiającego, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to inne miejsce. W przypadku naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia od dnia jego wydania Wykonawcy do dnia jego odebrania przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. (nie dotyczy części nr 3) 7.Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, wydajności, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w modelu określonym w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ - pod rygorem nieważności w formie pisemnej; 2.Specyfikacja techniczna – załącznik nr 2 do SIWZ - w formie pisemnej; 3.Dokumenty np. karty katalogowe, dokumentacje techniczne, specyfikacje jakościowe udostępnione przez producenta, dystrybutora lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę, które będą potwierdzały spełnienie parametrów opisanych w „Specyfikacji technicznej” dla szkła DURAN – w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę chłodnic wykonanych ze szkła DURAN – dotyczy części nr 3; 4.Pełnomocnictwo – w formie pisemnej w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach