Przetargi.pl
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej i Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6312874 , fax. 42 6361015
  • Data zamieszczenia: 2015-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
    ul. Żeromskiego 116 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6312874, fax. 42 6361015
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej i Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej i Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi przy ulicy Żeromskiego 116. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.Przedmiot postępowania musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich, kompletny, oznakowany znakiem CE, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawa (ustawa o systemie oceny zgodności). 4.Przedmiot postępowania obejmuje także: a) dostawę sprzętu będącego przedmiotem postępowania do siedziby Instytutu Chemii Organicznej lub Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej w wskazane miejsce. Dostarczony sprzęt powinien być zapakowany w oryginale opakowanie producenta, zaopatrzone w etykietę potwierdzającą zgodność sprzętu z ofertą Wykonawcy. b) załadunek, rozładunek, transport przedmiotu zamówienia, c) montaż / instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia oraz sprawdzenie poprawności jego działania w miejscu użytkowania (dotyczy część nr 1 - 3), d) szkolenie z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia Użytkowników (na wniosek Zamawiającego) (dotyczy część nr 1 - 3), e) serwis gwarancyjny (dotyczy część nr 1 - 4). Zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny w części nr 1, 2, 3 był realizowany przez autoryzowany Serwis Producenta na terenie Polski. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia: a) Część nr 1 - Minimalny okres gwarancji na wyparkę obrotową wynosi 36 miesięcy liczonych od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Maksymalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy liczonych od dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. b) Część nr 2 - Minimalny okres gwarancji na system próżniowy wynosi 24 miesiące liczone od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Maksymalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy liczonych od dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. c) Część nr 3 - Minimalny okres gwarancji na akcesoria do HPLC wynosi 36 miesięcy liczonych od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Maksymalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy liczonych od dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. d) Część nr 4 - Minimalny okres gwarancji na mieszadło magnetyczne wynosi 12 miesięcy liczonych od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Maksymalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy liczonych od dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag 6.Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ przeznaczony będzie do użytku wewnętrznego dla celów naukowych, w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów minimalnych określonych w w/w załączniku, które zostały podyktowane specyfiką jednostki. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Z załączonych kart katalogowych, załącznika nr 2 - opis przedmiotu zamówienia oraz innych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że zaproponowane urządzenie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do urządzenia opisanego przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384362002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach