Politechnika Opolska ogłasza przetarg
- Adres: 45-758 Opole, ul. Prószkowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4498178 , 77 4498177 , fax. 77 4498180
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
ul. Prószkowska 76
45-758 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4498178 , 77 4498177, fax. 77 4498180
REGON: 00000173200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.po.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centrum Projektowego Fraunhofera dla Zaawansowanych Technologii Lekkich Politechniki Opolskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centrum Projektowego Fraunhofera dla Zaawansowanych Technologii Lekkich Politechniki Opolskiej z podziałem na 4 części: Cześć nr 1: Dostawa dygestorium dla Centrum Projektowego Fraunhofera dla Zaawansowanych Technologii Lekkich Politechniki Opolskiej – opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 a do SIWZ. Cześć nr 2: Dostawa wirówki laboratoryjnej dla Centrum Projektowego Fraunhofera dla Zaawansowanych Technologii Lekkich Politechniki Opolskiej – opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. Cześć nr 3: Dostawa liofilizatora dla Centrum Projektowego Fraunhofera dla Zaawansowanych Technologii Lekkich Politechniki Opolskiej – opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 c do SIWZ. Cześć nr 4: Dostawa homogenizatora laboratoryjnego dla Centrum Projektowego Fraunhofera dla Zaawansowanych Technologii Lekkich Politechniki Opolskiej – opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 d do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38540000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: - dla części nr 1: w wysokości 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100); - dla części nr 2: w wysokości 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100); - dla części nr 3: w wysokości 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); - dla części nr 4: w wysokości 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100); przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A. nr rachunku: 74 1240 1633 1111 0010 0525 5655 z adnotacją: „Wadium w postępowaniu ZP/D/45/2020, część nr ..”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów oraz zobowiązania (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), które określają w szczególności: 1.1 Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.2 Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.3 Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.4 Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą; 1.5 Ponadto zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługę. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, wyposażenia oraz wskazanie oferowanych funkcjonalności, spełniających wymagania Zamawiającego określone w SIWZ wg załączników (dla części nr 1 załącznik nr 1a do SIWZ, dla części nr 2 – załącznik nr 1b do SIWZ, dla części nr 3 – załącznik nr 1c do SIWZ, dla części nr 4 – załącznik nr 1d do SIWZ); 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3; 4) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 6) dowód zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup aparatury na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego w części nr 1, pn.: Zakup chłodziarki dla Instytutu Inżynierii Środowiska i Biotechnologii w ramach projektu rewitalizacja budynku Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Kominka 6.
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centrum Projektowego Fraunhofera dla Zaawansowanych Technologii Lekkich Politechniki Opolskiej
Dodano: 2020-11-13 - „Dostawa spektrometru dla Centrum Projektowego Fraunhofera dla Zaawansowanych Technologii Lekkich Politechniki Opolskiej”
Dodano: 2020-11-10 - „Dostawa nanotwardościomierza dla Centrum Projektowego Fraunhofera dla Zaawansowanych Technologii Lekkich Politechniki Opolskiej”
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa i zainstalowanie systemu akwizycji drgań dla Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej nr sprawy: ZP/D/65/2020
Dodano: 2020-10-27 - „Dostawa mikroskopu pomiarowego optycznego wraz z integrowaną końcówką stykową do oceny i pomiaru w skali makro elementów maszyn dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej”
Dodano: 2020-10-26 - „Dostawa bezkontaktowego optycznego systemu do pomiaru powierzchni dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej”
Dodano: 2020-10-26 - „Dostawa mineralizatora mikrofalowego do próbek trudnych wraz z wagą laboratoryjną dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej”
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa oscyloskopu dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej
Dodano: 2020-10-23 - Rozbudowa systemu pomiarowego MPD600 firmy Omicron do pomiarów wyładowań niezupełnych w liniach kablowych, poprzez dostawę dodatkowych elementów posiadanej w Politechnice Opolskiej aparatury pomiarowej
Dodano: 2020-10-23