Przetargi.pl
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34

Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 41-819 Zabrze, ul. M. Curie-Skłodowskiej 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 271 60 77 , fax. 0-32 271 29 69
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 34 34
    41-819 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 0-32 271 60 77, fax. 0-32 271 29 69
    REGON: 00056466500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmpw-pan.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34 obejmującej 16 zadań: a) Zadanie nr 1 - Suszarka laboratoryjna b) Zadanie nr 2 - Manometr pojemnościowy ciśnienia absolutnego c) Zadanie nr 3 - Mieszadło hematologiczne rolkowe d) Zadanie nr 4 - Przepływomierz e) Zadanie nr 5 - Złączka trójnikowa f) Zadanie nr 6 - Elektrozawór dwudrogowy g) Zadanie nr 7 - Regulator próżni h) Zadanie nr 8 - Mieszadło magnetyczne z czujnikiem temperatury i) Zadanie nr 9 - Pompa próżniowa i młynek elektryczny j) Zadanie nr 10 - Spin-coater k) Zadanie nr 11 - Kriostat z kriokontrolą l) Zadanie nr 12 - Wytrząsarka m) Zadanie nr 13 - Mieszadło elektryczne n) Zadanie nr 14 - Suszarka laboratoryjna i inkubator z naturalnym obiegiem powietrza o) Zadanie nr 15 - Mieszadło magnetyczne II z termometrem kontaktowym oraz pompa próżniowa II p) Zadanie nr 16 - Mieszadło mechaniczne 2. Przedmiot zamówienia oraz zakres określają formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Zał. nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 3.10, 3.11, 3.12, 3.13, 3.14, 3.15, 3.16 do formularza ofertowego. 3. Termin realizacji dostawy - w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia na swój koszt i własnym staraniem, do pomieszczenia Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych, 41-819 Zabrze, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34 lub 44-121 Gliwice, ul. Sowińskiego 5 lub pod inny adres wskazany w zamówieniu, bez względu na wielkość partii obejmującej dostawę. 5. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 6. Warunki dodatkowe: a) Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy. b) Komplet pełnej dokumentacji obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim lub angielskim Dla zadania nr 2 dokumentacja obsługi przedmiotu zamówienia w języku angielskim. c) Przedmiot zamówienia musi spełniać normy bezpieczeństwa CE i być w pełni przystosowany do zasilania z sieci elektrycznej o parametrach zgodnych ze standardami obowiązującymi w Polsce. d) Zamawiający może żądać przedstawienia dokumentu potwierdzającego jakość danego urządzenia e) Dla zadania nr 2 dokument zawierający dane kalibracyjne. f) Przekazanie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia, tam gdzie to konieczne. g) Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu: - Wykonawca obowiązany jest przekazać prawidłowo wypełniony dokument gwarancyjny (Karta Gwarancyjna). - Dla zadania nr 1-3, 5-10, 12-16 okres gwarancji minimum - 12 miesięcy, dla zadania nr 4 okres gwarancji - 36 miesięcy, dla zadania nr 11 okres gwarancji - 24 miesiące. Okres gwarancji liczony jest od pierwszego dnia następującego po dniu, w którym uruchomiono przedmiot zamówienia i przeprowadzono jego protokolarny odbiór. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia z powodu awarii. - Czas reakcji serwisu na wezwanie Zamawiającego najpóźniej do 7 dni roboczych tj. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia oględzin oraz ustalenia rodzaju usterki w ciągu 7 dni roboczych po zgłoszeniu wady (awarii) faksem lub e-mailem. Czas zakończenia naprawy każdorazowo po uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmpw-pan.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach