Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 250
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8689347; 0601 851941 , fax. 061 8684531, 061 661 93 60
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 250 250
60-166 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8689347; 0601 851941, fax. 061 8684531, 061 661 93 60
REGON: 00009297600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego; 1. Wirówka z rotorami 2. Dygestoria chemiczne 3. Mieszadło pulsacyjne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: p.1 - 1000,00 PLN p.2 - 650,00 PLN p.3 - 600,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. -złożą ofertę, która odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i wymaganiom określonym w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 tj. formularz ofertowy oraz załącznik nr 2 lub/i nr 3 lub/i nr 4 tj. opis techniczny. Wymaga się aby formularz ofertowy i opis techniczny były sporządzone na oryginalnych drukach zamawiającego.; 2. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Dowód wniesienia wadium; 5. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w załączniku do oferty jaką część zamówienia powierzy podwykonawcy; 6. Dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie złożenie w/w dokumentów w toku postępowania lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem 3 komór do hodowli roślin z wyposażeniem
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego i szkła w ramach projektu pt. Znane fenoksyoctany, nowa odsłona.
Dodano: 2016-05-30 - dostawa i instalacja analizatora tlenku azotu
Dodano: 2016-02-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę i instalację spektrometru CD, nr sprawy 907/PN/16/16
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla SPZOZ Krotoszyn
Dodano: 2016-02-18 - wykonanie, dostawa i instalacja modułu do detekcji multiharmonicznych do tomografu EPR i zasilaczy gradientowych, nr przetargu 907/PN/06/16
Dodano: 2016-01-25 - dostawa i uruchomienie analizatora zanieczyszczenia powietrza oraz optycznego systemu monitoringu skażenia powietrza, nr przetargu 907/PN/08/16
Dodano: 2016-01-18 - Dostawa wraz z instalacją aparatury badawczej dla Centrum Dydaktycznego Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2015-12-08 - Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do hodowli komórek, biologii molekularnej i projektu FLAVINO oraz szkiełek mikroskopowych podstawowych
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup: I grupa - liofilizator stołowy, II grupa - komora klimatyczna do testów fotostabilności leków dla Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku UMP, ul. Grunwaldzka 6
Dodano: 2015-12-02