Przetargi.pl
Dostawa sprzętu kwaterunkowego, RTV, ppoż. i medycznego dla Komisariatu Policji w Pieńsku w ramach projektu nr 100072283 pt. Wspólne pogranicze - wspólna infrastruktura bezpieczeństwa współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu kwaterunkowego, RTV, ppoż. i medycznego dla Komisariatu Policji w Pieńsku w ramach projektu nr 100072283 pt. Wspólne pogranicze - wspólna infrastruktura bezpieczeństwa współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego, RTV, ppoż. i medycznego dla Komisariatu Policji w Pieńsku w ramach projektu nr 100072283 pt. Wspólne pogranicze - wspólna infrastruktura bezpieczeństwa współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013. 1.1. Dostawa obejmuje biurka, biurka pod komputer, szafy biurowe, szafy ubraniowe, szafki, stoły kasynowe, regały biblioteczne otwarte, fotele obrotowe, krzesła obrotowe, krzesła, krzesła z pulpitem, wieszaki stojące, szafy metalowe ze skarbczykiem, szafy metalowe BHP dwudzielne, szafy kartoteczne 4 szufladową, kasetki metalowe na broń, wentylatory stojące, telewizor, radioodbiornik, tablica szkolna suchościeralna, znaki ewakuacyjne ppoż., apteczka - w ramach projektu nr 100072283 pt. Wspólne pogranicze - wspólna infrastruktura bezpieczeństwa współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013. 1.2. Charakterystykę i ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy określono w specyfikacjach asortymentowo - cenowych (załączniki numer 1.1. - 1.6. do SIWZ). 1.3. Minimalne wymagania techniczne i jakościowe dla poszczególnych części zamówienia określono w załącznikach 6.1. - 6.6. do SIWZ. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 2.1. Część I postępowania: dostawa biurek (lewe 13 szt. oraz prawe 12 szt.), biurek pod komputer, narożników do biurek, szaf biurowych, szaf ubraniowych, szafek kuchennych stojących i wiszących oraz pod zlewozmywak, stołów kasynowych, regałów bibliotecznych otwartych, barierki biurowej z półkami (lada), mównicę, gablotę na klucze (50 szt.), stolik pod telefon - załącznik numer 1.1. do SIWZ. 2.2. Część II postępowania: dostawa foteli obrotowych do biurka, krzeseł, krzeseł z pulpitem oraz krzeseł obrotowych - załącznik numer 1.2. do SIWZ. 2.3. Część III postępowania: dostawa szaf metalowych ze skarbczykiem, szaf metalowych BHP dwudzielnych, szaf kartotecznych czteroszufladowych, kasetki metalowej na broń - załącznik numer 1.3. do SIWZ. 2.4. Część IV postępowania: pojemników na śmieci i luster - załącznik numer 1.4. do SIWZ. 2.5. Część V postępowania: dostawa wentylatorów stojących, ekranu do rzutnika multimedialnego, tablicy szkolnej sucho ścieralnej, telewizorów, radioodbiorników - załącznik numer 1.5. do SIWZ. 2.6. Część VI postępowania: dostawa znaków ewakuacyjnych ppoż., apteczki - załącznik numer 1.6. do SIWZ. 3. Miejscem, do którego będzie dostarczony towar jest Komisariat Policji w Pieńsku (ul. Zgorzelecka 31, 59-930 Pieńsk). 4. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 4.1. 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące. 4.2. 33140000-3 - Materiały medyczne. 4.3. 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła 4.4. 39132100-7 - Szafy na akta. 4.5. 38622000-1 - Lustra. 4.6. 32324600-6 - Telewizory cyfrowe. 4.7. 32344200-8 - Odbiorniki radiowe. 4.8. 30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria. 5. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Zamawiający pod pojęciem produktów równoważnych rozumie produkty o składzie chemicznym, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Składając ofertę równoważną Wykonawca jest zobowiązany wskazać nazwę oferowanego produktu - w tym typ, producenta, nr katalogowy - oraz przedstawienia w ofercie dokładnego opisu technicznego oferowanych zamienników podając ich parametry techniczne w zakresie określonym w załącznikach do SIWZ. Wykonawca może dołączyć do oferty specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia zawierającą wyszczególnione cechy charakterystyczne potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z wymaganiami opisanymi przez zamawiającego w SIWZ, np. karty katalogowe/foldery/prospekty/informacje producenta lub inne równoważne dokumenty. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Podwykonawcy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, to Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć pod?wykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach