Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60967 Poznań, ul. Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 573 323 , fax. 061 8572727, 8572489
- Data zamieszczenia: 2017-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
ul. Kościuszki
60967 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 573 323, fax. 061 8572727, 8572489
REGON: 63015300300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla 33 BLTr i 2 SLT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 333 040,00 PLN w tym: część I - 252 950,00 PLN część II - 38 000,00 PLN część III - 42 090,00 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi: Dla zadania nr 1 - 5 800,00 PLN (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych); Dla zadania nr 2 – 660,00 PLN (słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych); Dla zadania nr 3 – 840,00 PLN (słownie: osiemset czterdzieści złotych) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wartość wadium musi być sumą wartości wadium części na które Wykonawca składa ofertę. a) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału IX i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. b) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000, które jest kontem nie oprocentowanym. c) Termin wniesienia wadium: do dnia 16.02.2017 r. - wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 ustawy PZP).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do żłobka w ramach projektu Pierwszy publiczny żłobek w Gminie Gniezno wspiera rodziców – meble
Dodano: 2022-10-31 - Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych dla Położnych w budynku Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13
Dodano: 2022-09-01 - Chloramix
Dodano: 2021-05-20 - Chloramix
Dodano: 2021-05-20 - Zakup, dostawa, montaż mebli biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nowego budynku strażnicy dla Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni
Dodano: 2020-10-13 - Pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie.
Dodano: 2020-10-09 - Zakup wyposażenia na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie Część nr 1: Dostawa i montaż mebli na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie Część nr 2: Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie
Dodano: 2020-09-29 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Osieczna”
Dodano: 2020-09-23 - Pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie
Dodano: 2020-09-04