Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Wrocławska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    Wrocławska 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
    REGON: 35150686800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO zwanego dalej Zamawiającym w ilościach i na zasadach określonych w SIWZ. 5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.4 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (opisać w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających. 5.7 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp. 5.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.9 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych. 5.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.11 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5.12 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.13 W związku z tym, że przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem (pakiety nr 1-2,4,6-9) ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia ZAŁĄCZNIK 1 FORMULARZ CENOWY – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA UWAGA: INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA TABELI 1. Wykonawca winien określić, dla poszczególnych pozycji ofertowych, ceny jednostkowe netto, a następnie obliczyć dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość/j.m oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez przemnożenie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma wartości (odpowiednio: netto /brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto / wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości, Wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Jak również wpisać odpowiednie informacje w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy – pod rygorem odrzucenia oferty. 2. Wykonawca powinien wycenić wszystkie pozycje (części zamówienia) – pod rygorem odrzucenia oferty. Pakiet 1 fotel biurowy LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Ilość / j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto nazwa handlowa/Numer katalogowy 1 2 3 4 5 6 7 1 Fotel obrotowy typu Mefisto lub równoważny wymiary: wys. fotela1100-1200 mm. szer. siedziska 4600-500 mm. wys. siedziska - regulacja w zakresie 430-530 mm. (+-10 mm) gł. siedziska 480-540 mm. wys. oparcia 625-635 mm. wys. podłokietnika 210-220 mm. szer podstawy 710-715 mm. obicie gąbką pokrytą skóra ekologiczną o ścieralności min. 50000 cykli Martindale; trudnozapalność zgodna z normami EN 102101, EN1021-2; system ruchomy umożliwiający regulację odchylenia i wysokości oparcia oraz głębokości siedziska; wysokie oparcie ergonomiczne, wyprofilowane, płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego min. wyporności 115 kg pięcioramienna plastikowa podstawa; kółka do powierzchni twardych o średnicy 50 mm.; kolor do uzgodnienia. Wymagana odporność na środki dezynfekcyjne. (CH-II-17),CHI-17), (OIT-7),(W-I-22),(P-13),(NCH-6), (IZ-2), (MAG-6) Gwarancja min. 24 miesiące od daty dostawy dostępność części zamiennych 24 miesiące od daty dostawy 90 szt. 2 Fotel obrotowy z wysokim oparciem; wymiary: wys. fotela1115-1260 mm. szer. siedziska 520-570 mm. wys. siedziska - regulacja w zakresie 480-580 mm. (+-10 mm), gł. siedziska 500-540 mm. wys. oparcia 720-760 mm. wys. podłokietnika 210-220 mm. szer podstawy 710-715 mm. (+-10 mm) obicie podwójną warstwą gąbki pokrytą skóra ekologiczną o ścieralności min. 50000 cykli Martindale; trudnozapalność zgodna z normami EN 102101, EN1021-2; system ruchomy umożliwiający regulację odchylenia i wysokości oparcia oraz głębokości siedziska; wysokie oparcie ergonomiczne, wyprofilowane z zagłówkiem, podłokietniki obite gąbką pokryte skóra ekologiczną: płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego min. wyporności 115 kg pięcioramienna chromowana podstawa; kółka wykonane z gumy do powierzchni dywanowych o średnicy 50 mm.; kolor do uzgodnienia. Wymagana odporność na środki dezynfekcyjne. (CH-II-3),CHI-3),(OR-1), (OIT-3),(W-I-3),(P-2),(NCH-2), (IZ-2),(Z-1)(MAG-2) Gwarancja min. 24 miesiące od daty dostawy dostępność części zamiennych 24 miesiące od daty dostawy 22 szt. Razem Pakiet 2 stoliki LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Ilość / j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto nazwa handlowa/Numer katalogowy 1 2 3 4 5 6 7 1 Stolik wymiary 70 x 60 cm x 74 cm (+-)2 cm blat gładki wykonany z polietylenu, krawędzie zaokrąglone grubości (wysokości) minimum 2,5 cm. podstawa na metalowym chromowanym stelażu o średnicy 300-320 mm, grubość ścianek rurek min 1,5 mm. waga max.10 kg. Dostępny minimum w pięciu kolorach (P-12),(NCH-1) Gwarancja min. 24 miesiące od daty dostawy dostępność części zamiennych 24 miesiące od daty dostawy 65 szt. Razem Pakiet 3 wieszaki LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Ilość / j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto nazwa handlowa/Numer katalogowy 1 2 3 4 5 6 7 1 Wieszak stojący na nodze (nogach) wymiary wys. 170-180 cm, szer. 45 -50 cm, gł. 45-50cm metalowy, chromowany lub lakierowany proszkowo według palety RAL. Materiał rurka lub kształtownik grubość ścianek min 1,5 mm. waga 5-8 kg., ilość elementów służących do zawieszenia min. 12 na dwóch lub trzech poziomach. W wersji z trzema różnymi wysokościami dolny poziom min. 110 cm. Zakończenia podstawy i elementów wieszaka zabezpieczone nakładkami gumowymi lub z tworzywa sztucznego. (Pol-10) Gwarancja min. 24 miesiące od daty dostawy dostępność części zamiennych 24 miesiące od daty dostawy 10 szt. razem Pakiet nr 4 Zegar Lp. Opis produktu J. m. Ilość kwota netto za j.m. Wartość netto Wartość brutto nazwa handlowa/Nunom katalogowy 1 Zegar ścienny - średnica 30 cm - grubość max. 4,5 cm - wykonany tworzywo sztuczne, metal - mechanizm kwarcowy - cyfry na blacie zegara arabskie. - zasilanie baterie w zestawie - termometr min. ( -10 do + 50 stopni C) - higrometr 0 -100% - cichy mechanizm poruszający - waga max. 0,6 kg Gwarancja min. 24 miesiące od daty dostawy dostępność części zamiennych 24 miesiące od daty dostawy Szt. 25 Pakiet nr 5 Telewizor Lp. Opis produktu J. m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Wartość brutto nazwa handlowa/Nunom katalogowy 1 Telewizor Parametry: Rozdzielczość 3840 x 2160 Podświetlanie matrycy EDGE - LED Przekątna ekranu min. 55 cali, Rozdzielczość 4K UHD Smart TV Format ekranu min. 16:9 HDR Komunikacja wi-fi Liczba złącz HDMI-min. 3 MPEG – 4 Liczba złącz USB –min. 2 Złącza- component, cyfrowe wyjście audio (optyczne), kompozyt, USB, złącze Ethernet (LAN), Tuner – DVB-C, DVB-T, DVB-T2, analogowy System dzwięku przestrzennego Moc min. 2x10W Korektor dzwięku Menu w j. Polskim Telegazeta Możliwość montażu na ścianie Wieszak do telewizora Informacje dodatkowe Wyposażenie: instrukcja obsługi w j. polskim. Gwarancja min. 24 miesiące od daty dostawy dostępność części zamiennych 24 miesiące od daty dostawy szt. 1 Razem Pakiet nr 6 Telefony Lp. Opis produktu J. m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Wartość brutto nazwa handlowa/Nunom katalogowy 1 Aparat telefoniczny bezprzewodowy Panasonic KX-TG 2511 lub równoważny Parametry i funkcje: - menu telefonu w języku polskim - podświetlany wyświetlacz LCD: min. 16 znaków, 3 linie - identyfikacja abonenta wywołującego - książka telefoniczna – min 50 numerów i nazw - przycisk nawigacyjny umożliwiający łatwy dostęp do menu telefonu - system głośnomówiący w słuchawce - przekazywanie połączeń - pamięć min. 10 ostatnio wybieranych numerów - funkcja daty i czasu - lokalizator słuchawki Wymiary: - słuchawka: (+- 2 mm) 157 mm x 48 x 33 mm, waga 130g (+- 5 g) - baza: : (+- 2 mm) 55 mm x 120 mm x 100 mm, waga 110g (+- 5 g) W zestawie znajduje się: - baza 1 x - słuchawka 1 x - zasilacz sieciowy 1 x - akumulator AAA NiMH 2 szt. - kabel liniowy 1 szt. - instrukcja w języku polskim - karta gwarancyjna Gwarancja min. 24 miesiące od daty dostawy dostępność części zamiennych 24 miesiące od daty dostawy kpl. 34 2 Aparat telefoniczny bezprzewodowy Panasonic KX-TG 2511 lub równoważny Parametry i funkcje: - menu telefonu w języku polskim - podświetlany wyświetlacz LCD: min. 16 znaków, 3 linie - identyfikacja abonenta wywołującego - książka telefoniczna – min 50 numerów i nazw - przycisk nawigacyjny umożliwiający łatwy dostęp do menu telefonu - system głośnomówiący w słuchawce - przekazywanie połączeń - przekazywanie połączeń pomiędzy słuchawkami - pamięć min. 10 ostatnio wybieranych numerów - funkcja daty i czasu - lokalizator słuchawki Wymiary: - słuchawka: (+- 2 mm) 157 mm x 48 x 33 mm, waga 130g (+- 5 g) - baza: : (+- 2 mm) 55 mm x 120 mm x 100 mm, waga 110g (+- 5 g) waga 90g : (+- 2 g) W zestawie znajduje się: - baza 1 x - ładowarka 1 x - słuchawka 2 x - zasilacz sieciowy 2 x - akumulator AAA NiMH 4 szt. - kabel liniowy 1 szt. - instrukcja w języku polskim - karta gwarancyjna Gwarancja min. 24 miesiące od daty dostawy dostępność części zamiennych 24 miesiące od daty dostawy kpl 14 Pakiet nr 7 Lustra Lp. Opis produktu J. m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Wartość brutto nazwa handlowa/Numer katalogowy 1 Lustro 50 x 60 cm - grubość 5 mm - podklejone folią - szlifowane - polerowane krawędzie - możliwość montażu w pionie i poziomie - dwie przyklejane zawieszki o wytrzymało6)ści jednego ucha min. 10 kg - grubość zawieszki 0,5 cm. - samoprzylepna taśma polietylenowa odporna na wilgoć i wysoką temperaturę. Gwarancja min. 24 miesiące od daty dostawy dostępność części zamiennych 24 miesiące od daty dostawy szt. 47 Razem Pakiet nr 8 Wiatraki Lp. Opis produktu J. m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Wartość brutto nazwa handlowa/Numer katalogowy 1 Wiatrak biurowy - stojący - wys. max 130 cm, min.120 cm - szer. max 50 cm - dł. przewodu zasilającego150 cm. - waga max 3,2 kg. - moc min. 60 W - średnica łopatek 40 cm. - trzy poziomy prędkości - regulacja kąta nachylenia - zasilanie 220-240V, 50 HZ - kolor biały - ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym min. klasy II - przednia i tylna kratka ochronna - podstawa krzyżowa – antypoślizgowa - zabezpieczenie przed przegrzaniem - automatyczna rotacja powietrza jednokierunkowa oraz w poziomie min. 90 stopni. - wbudowana lampka Gwarancja min. 24 miesiące od daty dostawy dostępność części zamiennych 24 miesiące od daty dostawy szt. 15 Razem Pakiet nr 9 Lampka Lp. Opis produktu J. m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Wartość brutto nazwa handlowa/Numer katalogowy 1 Lampka biurowa - stojąca - wys. regulowana max 45 cm, min.25 cm (+-2 cm) - szer. podstawy w najszerszym miejscu 12- 16 cm. - dł. przewodu zasilającego min 120 cm. - waga max 1 kg. - moc min. 5-7 W - min. dwustopniowa regulacja jasności świecenia - regulacja kąta nachylenia - zasilanie 220-240V, 50 HZ - zabezpieczenie przed przegrzaniem - źródło światła w zestawie Gwarancja min. 24 miesiące od daty dostawy dostępność części zamiennych 24 miesiące od daty dostawy szt. 49 Razem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.1 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – formularz cenowy-opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 – formularz ofertowy 9.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, 9.1.4 Dowód wniesienia wadium. UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 9.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.5-9.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach