Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-804 Gdańsk, ul. Franciszka Rogaczewskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 326 18 88 , fax. 58 326 18 89
- Data zamieszczenia: 2017-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku
ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19
80-804 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 326 18 88, fax. 58 326 18 89
REGON: 190536641 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.gda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWO – BIUROWEGO DLA JRP „LODOŁAMACZE” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWO – BIUROWEGO DLA JRP „LODOŁAMACZE” w podziale na następujące części: PAKIET 1 – Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dyskiem zewnętrznym. PAKIET 2 – Dostawa aparatu fotograficznego, kamery i niszczarki z wyposażeniem i akcesoriami. PAKIET 3 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert dla PAKIETU 1, w wysokości: 1 600,00 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc sześćset 00/100 )
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dot. punktu III.4: 1.Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa w pkt III 4 winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3 Dokumenty, o których mowa w pkt 2 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 3 stosuje się. 5 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych.
Dodano: 2023-11-15 - „Dostawa 2 zestawów: komputer stacjonarny + monitor + oprogramowanie w ramach zadania: „Zakupy inwestycyjne – w ramach realizacji programu pn. „Cyfrowa Gmina" (POPC)
Dodano: 2023-04-15 - „Dostawa 2 zestawów: komputer stacjonarny + monitor + oprogramowanie w ramach zadania: „Zakupy inwestycyjne – w ramach realizacji programu pn. „Cyfrowa Gmina" (POPC)
Dodano: 2023-04-13 - „Dostawa 2 zestawów: komputer stacjonarny + monitor + oprogramowanie w ramach zadania: „Zakupy inwestycyjne – w ramach realizacji programu pn. „Cyfrowa Gmina" (POPC)
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu: "Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”
Dodano: 2022-12-22 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-11-28 - Zakup komputerów i laptopów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-09-01 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Bytowie.
Dodano: 2021-01-18 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
Dodano: 2020-12-01 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZETU IT
Dodano: 2020-10-02