Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 74 47 002 , fax. 857 447 133
- Data zamieszczenia: 2020-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 74 47 002, fax. 857 447 133
REGON: 29382900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego ZP/PN-7/20 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Część 1 - dostawa komputerów, czytników kodów kreskowych, laptopów oraz UPS-ów w ilości: 1) jednostka systemowa typ I – 12 szt. 2) jednostka systemowa typ II – 36 szt. 3) monitor – 50 szt. 4) UPS – 14 szt. 5) czytnik kodów kreskowych – 4 szt. 6) bezprzewodowy czytnik kodów kreskowych – 1 szt. 7) laptop typ I – 8 szt. 8) laptop typ II – 2 szt. 9) laptop typ III – 1 szt. 10) laptop typ IV – 1 szt. 1.2 Część 2 – dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz czytnika RFID w ilości: 1) drukarka laserowa kolorowa – 2 szt. 2) drukarka laserowa mono – 3 szt. 3) drukarka atramentowa – 1 szt. 4) urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ I – 1 szt. 5) urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ II - 1 szt. 6) urządzenie wielofunkcyjne atramentowe – 1 szt. 7) drukarka termotransferowa do drukowania kodów kreskowych – 3 szt. 8) bezprzewodowy czytnik RFID – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty, sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca wraz z ofertą złoży: 3.1 Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. 3.2 Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy). 3.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub umowę o współdziałaniu, z której jednoznacznie będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3.4 Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty: 4.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisującej ofertę, pełnomocnictwo i pozostałe oświadczenia i dokumenty złożone z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu - dostępności dla ON w ramach projektu Dostępny samorząd oraz infrastruktury IT i niezbędnego sprzętu do pracy i nauki zdalnej oraz usługi szkoleniowe - Cyfrowa Gmina.
Dodano: 2023-05-31 - Dostawa stacji roboczych
Dodano: 2023-02-27 - Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, dysków SSD oraz urządzeń biurowych na potrzeby Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
Dodano: 2022-07-22 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2022-07-14 - Dostawa wyposażenia do pracowni teleinformatycznych Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach w ramach projektu Suwalskie centra kompetencji zawodowej – kompleksowy model modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie miasta Suwałki
Dodano: 2020-10-19 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Grajewo.
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-07-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2020-02-17 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. – w ramach realizacji projektu POIS.02.04.00-00-0001/18-00 dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej – Umowa Nr 29/2019/Wn10/OP-DO-YS/D
Dodano: 2019-08-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2019-05-07