Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105/106
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-55 64 60 264 , fax. 0-55 64 60 235
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Armii Krajowej 105/106
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 0-55 64 60 264, fax. 0-55 64 60 235
REGON: 22041530500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, znak sprawy PCZ.ZP.18/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 11 sztuk komputerów stacjonarnych i 14 sztuk monitorów LCD 19 cali. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Każdy z wykonawców potwierdzić musi spełnienie wymaganych warunków poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej (wg załącznika Nr 4) oraz dokumentów wymienionych w punkcie 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Bezwzględnie wymagane dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 24.05.2006r, nr 87, poz. 605) Brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w formie oświadczenia oferenta c) deklaracje zgodności, świadectwa rejestracji na asortyment określony w załączniku Nr 1 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców i załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyświetlacza płaskiego dla Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa wyświetlaczy płaskich- 12 sztuk, jako wyposażenie dla budowanego dla Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego specjalistycznego statku mającego charakter statku badawczego rybołówstwa morskiego (PKWiU 30.11.33.0)
Dodano: 2016-05-25 - Sprzedaż, dostawa, wdrożenie i uruchomienie systemu wizualizacji treści multimedialnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bytowie
Dodano: 2013-11-26 - dostawa systemu wizualizacji treści multimedialnych wraz z oprogramowaniem oraz usługą instalacji, uruchomienia, konfiguracji i szkolenia oraz dostawę oprogramowań dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gdyni
Dodano: 2013-10-24 - Dostawa, wdrożenie i uruchomienie systemu wizualizacji treści multimedialnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz powiatowych urzędów pracy
Dodano: 2013-08-05 - Dostawa nowego sprzętu komputerowego do ANR Oddziału Terenowego w Gdańsku - II
Dodano: 2012-10-16 - Dostawa nowego sprzętu komputerowego do ANR Oddziału Terenowego w Gdańsku
Dodano: 2012-09-21 - Dostawa urządzeń do komputerów przemysłowych oraz niskociśnieniowej dwuskładnikowej maszyny do wytwarzania elastomerów poliuretanowych
Dodano: 2011-10-31