Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-678 Warszawa, ul. Smyczkowa 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8530066 , fax. 022 8530066
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie
ul. Smyczkowa 14 14
02-678 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8530066, fax. 022 8530066
REGON: 01073175300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbw.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Biblioteka
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego (zasilacze awaryjne UPS) do Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. KEN w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowych zasilaczy awaryjnych UPS do Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. KEN w Warszawie, ul. Smyczkowa 14: 2. Wymagania ogólne dotyczące sprzętu: 2.1. Oferowany zasilacze mają charakteryzować się wysoką niezawodnością i bezpieczeństwem użytkowania. 2.2. Wyklucza się zaoferowanie urządzeń używanych lub składanych z używanych części, sprzęt ma być fabrycznie nowy. 2.3. Oferowany sprzęt musi posiadać: 2.4. Certyfikat na znak bezpieczeństwa CE. 3. Warunki gwarancji i serwisu: 3.1. Wykonawca ma zapewnić: a) gwarancję - minimum dwa lata , b) realizację obsługi serwisowej w 48 h w systemie door-to-door. 3.2. Wymieniane zepsute podzespoły (w okresie gwarancji) muszą być fabrycznie nowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Krajowy Rejestr Sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Uwaga 1: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - ( formularz nr 2) - oryginał. Uwaga 2: W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp dokumenty, wymienione w pkt.1- 2 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w Jego skład. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt 1 - 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca, oprócz dokumentów wskazanych w pkt.1- 2, załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty (formularz nr 1) - oryginał; 2) Wypełniony formularz cenowy (formularz nr 5) - oryginał; 3) Wypełniony formularz opis przedmiotu - oferowanego sprzętu (formularz nr 6) - oryginał; 4) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą Wykonawcy na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) w przypadku: a) gdy pełnomocnictwo ma formę aktu notarialnego może być włączone do oferty w formie kserokopii poświadczonej, b) gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w innej formie niż wskazana w pkt 3) lit. a ma być załączone do oferty w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pbw.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i notebooków dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzeń do zastosowania w informatyce kryminalistycznej.
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa infrastruktury serwerowo - macierzowej dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/17/16)
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-06-14 - 5_2016_Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-23 - Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa sprzętu komputerowego do Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk i Grantów.
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa fabrycznie nowych komputerów na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-02