Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń peryferyjnych oraz licencji”

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń peryferyjnych oraz licencji”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń peryferyjnych oraz licencji. 1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części: 1.2.1. Część I zamówienia – Zestawy komputerowe I; 1.2.2. Część II zamówienia – Zestawy komputerowe II; 1.2.3. Część III zamówienia – Komputery przenośne; 1.2.4. Część IV zamówienia – Urządzenia skanujące; 1.2.5. Część V zamówienia – Licencje I; 1.2.6. Część VI zamówienia – Licencje II;. 1.2.7. Część VII zamówienia – Licencje III. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 4.1 ÷ 4.7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: ─ dla części nr 1 zamówienia ─ 3.100,00 PLN (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100), ─ dla części nr 2 zamówienia ─ 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100), ─ dla części nr 3 zamówienia ─ 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100), ─ dla części nr 4 zamówienia ─ 280,00 PLN (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100), ─ dla części nr 5 zamówienia ─ 190,00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100), ─ dla części nr 6 zamówienia ─ 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100), ─ dla części nr 7 zamówienia ─ 360,00 PLN (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100). W zależności od ilości części zamówienia, na które składana jest oferta, wysokość wadium stanowić będzie sumę kwot wadiów wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 uPzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Mysłowice – ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca/y/ jest/są/ obowiązany/i/ dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 uPzp) wadium może być wniesione przez dowolnego wykonawcę. 7. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 1.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo zgodnie z którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach