Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i ubezpieczeniem, drukarek i urządzeń sieciowych oraz szkolenie i dostawa sygnału internetowego w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - Szansa na lepszy start w przyszłość

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 28-506 Czarnocin, Czarnocin 100
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3512028 , fax. 41 3512029
  • Data zamieszczenia: 2014-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Czarnocin 100 100
    28-506 Czarnocin, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3512028, fax. 41 3512029
    REGON: 29101003300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i ubezpieczeniem, drukarek i urządzeń sieciowych oraz szkolenie i dostawa sygnału internetowego w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - Szansa na lepszy start w przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i ubezpieczeniem, drukarek i urządzeń sieciowych oraz szkolenie i dostawa sygnału internetowego w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - Szansa na lepszy start w przyszłość projektu, realizowanego z zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zakup zestawów komputerowych wraz z systemami operacyjnymi dla gospodarstw domowych - 30 szt.; 2) Zakup komputerów dla jedn. podległych - 63 szt.; 3) Zakup routerów dla jednostek podległych - 4 szt.; 4) Zakup drukarek dla gospodarstw domowych - 30 szt.; 5) Zakup drukarek dla jednostek podległych - 4 szt.; 6) Zakup listew zasilających antyprzepięciowych dla gospodarstw domowych i jednostek podległych - 93 szt.; 7) Zakup oprogramowania biurowego dla gospodarstw domowych- 30 szt.; 8) Zakup oprogramowania biurowego dla jednostek podległych - 63 szt.; 9) Zakup oprogramowania zabezpieczającego dla gospodarstw domowych i jednostek podległych - 93 szt.; 10) Dostarczanie internetu do 30 gospodarstw domowych przez 12 miesięcy; 11) Dostarczanie internetu do 4 jednostek podległych przez 12 miesięcy; 12) Prace instalacyjne sprzętu komputerowego - 93 szt.; 13) Zakup usługi szkoleniowej dla 30 osób indywidualnych; 14) Zakup usługi szkoleniowej dla 4 osób z jednostek podległych; 15) Ubezpieczenie sprzętu komputerowego - 93 szt.; 3. Wymagania w zakresie innych cech: 1) komputery i pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, 2) urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim, o ile zostały wydane przez ich producenta, 3) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego uruchomienia i użytkowania, 4) Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem biurowym i zabezpieczającym u beneficjenta ostatecznego projektu (pod wskazanym adresem przez zamawiającego) tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu beneficjentowi ostatecznemu i aby nie była konieczna jego ingerencja; 5) zestawy komputerowe zostaną użyczone wraz z oprogramowaniem na podstawie umów użyczenia na cele nie komercyjne beneficjentom ostatecznym projektu wyłonionym w przeprowadzonym naborze w ramach projektu pn: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - Szansa na lepszy start w przyszłość. Zamawiający nie wyklucza ewentualnych zmian podmiotów na rzecz których następować będzie użyczenie. W/w zestawy będą wykorzystywane przez cały okres trwania projektu. 6) licencje dostarczone wraz z komputerem muszą być udzielone na czas nieokreślony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich oraz uprawniać Zamawiającego bez dodatkowych kosztów, do użyczenia oprogramowania na dowolny okres beneficjentom ostatecznym projektu (gospodarstwa domowe) na podstawie umów użyczenia; 7) inne wymagane dokumenty: dotyczące sprzętu oraz ilości zamawianego sprzętu zostały określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca udziela gwarancji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń ( Załącznik Nr 1 do SIWZ) 5. Wykonawca jest zobowiązany do podania szczegółowych konfiguracji oferowanych urządzeń zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu pod warunkiem, że nie powodują one dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego w stosunku do ceny oferowanej Wykonawcy. 6. W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje nazwę producenta, model oferowanego sprzętu oraz nazwy oferowanego oprogramowania wraz z rodzajami licencji, a także oferowane okresy gwarancji. 7. Dostawy muszą być wykonane zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy 4) Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów wyłącznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia. Uwaga: Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych i gwarantują osiągnięcie zakładanych wydajności. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych dokumentów, certyfikatów i norm Zamawiający dopuszcza przedłożenie i wskazanie dokumentów, certyfikatów i norm równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Gminy w Czarnocinie, kopię wadium załączyć do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie ważności gwarancji i poręczeń w inny sposób niż jako czas, w którym zaistniał którykolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust 4a i 5 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: 07848000042003000636270002 a dowód wniesienia wadium w postaci kopii dokonanego przelewu załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w §12 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnocin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach