Przetargi.pl
Dostawa Sprzętu komputerowego z oprogramowaniem - laptopy -20 szt, myszki bezprzewodowe -94 szt w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym , Pl 9iv. Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym94 szt

Powiat Otwocki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 778-1-300 , fax. 22 778-1-302
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Otwocki
    ul. Górna 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 778-1-300, fax. 22 778-1-302
    REGON: 13268681000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Sprzętu komputerowego z oprogramowaniem - laptopy -20 szt, myszki bezprzewodowe -94 szt w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym , Pl 9iv. Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym94 szt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem: Laptopy – 20 szt Myszka bezprzewodowa – 94 szt. w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym , Pl 9iv. Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3 dla każdej części oddzielnie.i w załącznikach dotyczących ofert częściowych Przedmiot zamówienia musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne gwarancje i dokumentację w języku polskim. Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, kompletny bezpieczny, gotowy do pracy i dostarczony w oryginalnym opakowaniu. 3.Zamawiający dokonał podziału Zamówienia na 2 części. Każdy Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części (np. 1, 2, ). Każda część będzie oddzielnie oceniana. Na każdą część będzie zawarta oddzielna umowa. Część I: Laptopy – 20 szt. dokładny opis przedmiotu stanowi załącznik nr 2 Część II - Myszka bezprzewodowa –94 szt dokładny opis przedmiotu stanowi załącznik nr 3 Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego sprzętu, lub rezygnacji z wyboru oferty w danej części, jeżeli cena najkorzystniejszych ofert we wszystkich częściach lub w danej części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W ofercie należy podać markę / model oferowanego sprzętu Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126) , Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z 16.października 2018 zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( DZ.U z 2018 r poz. 1993) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 29 czerwca 2020 ( Dz.U z 2020 poz. 1282) 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu z postępowania, o których mowa w rozdziale XIII pkt 1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, dot( art. 24 ust1 pkt 12-23) którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców a) oświadczenia o którym mowa składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać, brak podstaw wykluczenia 6.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeśli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji w KRS/CEiDG , została podpisana przez inne osoby. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez notariusza albo mocodawcę.. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do stosowania treści art. 23 ust 2 ustawy Pzp i ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i publicznego i zawarcia umowy . Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 4.Wykaz podwykonawców ( jeśli dotyczy) – wg załącznika nr 7 do SIWZ. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach