Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych: Część 1 - Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie. Część 2 - Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie. Część 3 - Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie.

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05800 Pruszków, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 587 244
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego
    05800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 227 587 244
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych: Część 1 - Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie. Część 2 - Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie. Część 3 - Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych składająca się z następujących części: Część 1 – Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie: 1. Laptop v1 – 2 sztuki, 2. Zestaw komputerowy v1 – 2 sztuk 3. Zestaw interaktywny mobilny – 5 sztuk 4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk 5. Kolumna mobilna – 1 sztuka 6. Keyboard – 1 sztuka 7. UTM – 1 sztuka 8. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki 9. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe Część 2 – Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie: 1. Laptop v1 – 1 sztuka 2. Zestaw komputerowy v1 – 1 sztuka 3. Zestaw interaktywny mobilny – 1 sztuka 4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk 5. Kolumna mobilna – 1 sztuka 6. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki 7. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe Część 3 – Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie: 1. Laptop v1 – 2 sztuki, 2. Laptop v2 – 18 sztuk 3. Zestaw komputerowy v1 – 11 sztuk 4. Zestaw komputerowy v2 – 30 sztuk 5. Serwer – 1 sztuka 6. Macierz – 1 sztuka 7. Zestaw interaktywny – 5 sztuk 8. Radioodtwarzacz – 10 sztuk 9. Zestaw nagłośnieniowy hali sportowej – 1 zestaw 10. UTM – 1 sztuka 11. Oprogramowanie biurowe – 15 sztuki 12. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy na poszczególne części (według załączonego druku) 2) Wypełniony Załącznik – „Karta oferowanego sprzętu” na poszczególne części 3) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 5) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) 6) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach