Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 57200 Ząbkowice Śląskie, ul. Sienkiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 162 800 , fax. 748 162 850
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich
ul. Sienkiewicza 11
57200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 748 162 800, fax. 748 162 850
REGON: 89072208900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby kwalifikacji wojskowej przeprowadzanej w Starostwie powiatowym w Ząbkowicach Śląskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby kwalifikacji wojskowej przeprowadzanej w Starostwie powiatowym w Ząbkowicach Śląskich. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego wniosku. 3.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej i posiadać odpowiednie certyfikaty. 4.Dostarczony przedmiot umowy musi być kompletny, gotowy do uruchomienia i posiadający wszelkie elementy wymagane do jego prawidłowego uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych zakupów. 5.Wykonawca przedmiot dostawy dostarczy na własny koszt i ryzyko do Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie. 6.Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli min. 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 7.Termin płatności za dostawę przedmiotu zamówienia minimum 14 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument, o którym mowa w części VI pkt 3 SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 7 do SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu bez odrębnego wezwania z jego strony, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego do systemu CEPIK
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa komputerów i sprzętów informatycznych do Centrum Usług Społeczno – Zdrowotnych w Piekarach
Dodano: 2023-12-18 - Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, drukarek i oprogramowania – w podziale na 8 części.
Dodano: 2023-10-11 - Dostawa sprzętu IT - w dwóch częściach w ramach projektu Cyfrowy Powiat
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa komputerów i laptopów w ramach projektu Cyfrowy Powiat
Dodano: 2023-09-11 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na rzecz Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa komputerów dla potrzeb Technikum nr 15 im. M. Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu.
Dodano: 2022-11-18 - Dostawa zestawów komputerowych, myszy komputerowych oraz aktualizacji licencji Enova 365 na okres 1 roku
Dodano: 2022-10-19 - Dostawa komputerów AIO (wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków) Nr postępowania: WZŻ.DZP/80/2022.
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa komputerów dla potrzeb Technikum nr 15 im. M. Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu.
Dodano: 2022-10-03