Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Muzeum Zamoyskich w Kozłówce

Muzeum Zamoyskich w Kozłówce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-132 Kamionka, Kozłówka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8528300 , fax. 081 8528350
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce
    Kozłówka
    21-132 Kamionka, woj. lubelskie
    tel. 081 8528300, fax. 081 8528350
    REGON: 43120129400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzamoyskich.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Muzeum Zamoyskich w Kozłówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla wyposażenia pracowni digitalizacyjnej oraz do rozbudowy systemów informatycznych w Muzeum Zamoyskich w Kozłówce w następującym zakresie:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, którzy: 1. w zakresie wymaganego doświadczenia : 1.1. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia rozumie się jednorazową dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z instalacją o wartości co najmniej 150 000 zł brutto - dla pierwszej części zamówienia, 1.2. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia rozumie się jednorazową dostawę oprogramowania komputerowego o wartości co najmniej 6 000 zł brutto - dla drugiej części zamówienia, 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. dysponują lub posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości co najmniej 150 000 zł - dla pierwszej części zamówienia, 3. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dla pierwszej części zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione wymienione poniżej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5. siwz do oferty należy dołączyć: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dotyczy pierwszej części zamówienia, 5. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dotyczy pierwszej części zamówienia, 6. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (referencji lub innych) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 7. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy wypełnić i dołączyć do oferty wypełniony załącznik nr 7 do siwz - wycena ofertowa : specyfikacja oferowanego sprzętu - zgodnie z formularzem opracowanym przez zamawiającego, w którym Wykonawca zobowiązany jest do podania marek i modeli zaproponowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania - dotyczy pierwszej części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumzamoyskich.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach