Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z in­stalacją i konfiguracją

Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
    REGON: 00052629700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego wraz z in­stalacją i konfiguracją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, w tym: a)komputer - 10 szt, b)monitor LCD - 19 cali w proporcjach 4:3 - 5 szt, c)monitor LCD - od 26 cali do 27 cali w proporcjach panoramicznych 16:10 lub 16:9 - 6 szt, d)przełącznik zarządzalny 24 portowy - 1 szt, e)moduł światłowodowy jednomodowy - 2 szt, f)moduł światłowodowy wielomodowy - 1 szt, g)urządzenie wielofunkcyjne mono - 2 szt, h)skaner szczelinowy - 4 szt, i)notebook - 1 szt, j)skaner stolikowy A3 - 1 szt, k)skaner stolikowy A4 - 3 szt, l)czytnik kodów kreskowych - 3 szt, m)drukarka laserowa mono - 1 szt, 1.2.instalację i konfigurację sprzętu,. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik 2 do projektu umowy udostępnione na stronie internetowej www.knurow.pl. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wystąpi lub zostanie wskazany znak towarowy, patent lub po­chodzenie, to należy przyjąć, iż zamawiający wskazując je dopuszcza składanie ofert równoważnych tzn. o równo­ważnych parametrach techniczno -eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisa­ne przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie pod­legać wy­kluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 1.2.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wy­konawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podsta­wie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły­wem terminu składania ofert, 4.Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii po­świadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem. 5.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wy­mienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty do­łączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie orygi­nału lub po­świadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 6.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowa­nia , 6.2.wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiające­go. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol­skiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postę­powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wy­konawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zm). 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, po­świadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach