Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
REGON: 00052629700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją i konfiguracją - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, w tym: a)komputer - 10 szt, b)monitor LCD - 19 cali w proporcjach 4:3 - 5 szt, c)monitor LCD - od 26 cali do 27 cali w proporcjach panoramicznych 16:10 lub 16:9 - 6 szt, d)przełącznik zarządzalny 24 portowy - 1 szt, e)moduł światłowodowy jednomodowy - 2 szt, f)moduł światłowodowy wielomodowy - 1 szt, g)urządzenie wielofunkcyjne mono - 2 szt, h)skaner szczelinowy - 4 szt, i)notebook - 1 szt, j)skaner stolikowy A3 - 1 szt, k)skaner stolikowy A4 - 3 szt, l)czytnik kodów kreskowych - 3 szt, m)drukarka laserowa mono - 1 szt, 1.2.instalację i konfigurację sprzętu,. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik 2 do projektu umowy udostępnione na stronie internetowej www.knurow.pl. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wystąpi lub zostanie wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, to należy przyjąć, iż zamawiający wskazując je dopuszcza składanie ofert równoważnych tzn. o równoważnych parametrach techniczno -eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 1.2.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem. 5.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 6.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania , 6.2.wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zm). 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę komputerów stacjonarnych
Dodano: 2016-07-27 - dostawa urządzeń do systemu BMS
Dodano: 2016-07-22
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Biura KZK GOP o parametrach i ilościach określonych w niżej wymienionych punktach
Dodano: 2016-07-22- DOSTAWY SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MIASTA CHORZÓW NA POTRZEBY MONITORINGU
Dodano: 2016-07-19 - Dostawy sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Chorzów na potrzeby monitoringu
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Chorzów
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa komputerów i drukarek dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
Dodano: 2016-05-25 - CZĘŚĆ NR 1- Zakup i sukcesywna dostawa komputerów drukarek CZĘŚĆ nr 2- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych CZĘŚĆ nr 3- Zakup i sukcesywna dostawa oprogramowania dla MOPS w Mikołowie
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa sprzętu komputerowego i licencji, w podziale na 4 pakiety.
Dodano: 2016-03-11