Przetargi.pl
dostawa sprzętu komputerowego w zakresie 3 (trzech) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników, CZĘŚĆ NR 2: dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, CZĘŚĆ NR 3: dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego.

Archiwum Państwowe w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Hrubieszowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 638 93 82, , fax. 84 639 23 35
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Zamościu
    Hrubieszowska 69A
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 638 93 82, , fax. 84 639 23 35
    REGON: 00079773100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamosc.ap.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu komputerowego w zakresie 3 (trzech) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników, CZĘŚĆ NR 2: dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, CZĘŚĆ NR 3: dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w zakresie 3 (trzech) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników, CZĘŚĆ NR 2: dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, CZĘŚĆ NR 3: dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników. Szczegółowy opis przdmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 1 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; CZĘŚĆ NR 2: dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 2 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; CZĘŚĆ NR 3: dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 3 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ; Szczegółowe wymagania w stosunku do dostawy w zakresie części nr 1-3: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w zakresie 3 (trzech) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników, CZĘŚĆ NR 2: dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, CZĘŚĆ NR 3: dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. 2) Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem odbywać się będzie na koszt oraz ryzyko Wykonawcy, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego: od poniedziałku do piątku: w godzinach 8.00-14:00. 3) Miejsce realizacji zamówienia:  Archiwum Państwowe w Zamościu, ul. Hrubieszowska 69A, 22-400 Zamość 4) Wykonawca będzie zobowiązany wnieść przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 5) Przed ustalonym terminem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem. 6) Odbiór dostawy odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika. 7) Z czynności odbioru przedmiotu umowy niezwłocznie zostanie sporządzony protokół z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron. 8) Protokół winien zawierać:  numer i datę wystawienia,  pełną nazwę Wykonawcy ,  pełną nazwę Zamawiającego,  podstawę przekazania przedmiotu umowy – numer i datę umowy,  pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dany materiał,  ilość  podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 9) Wymaga się, aby sprzęty: a) były opakowane w oryginalne opakowania producentów, posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu producenta; b) były opakowane w wewnętrzne szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem; c) posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, cechę Wykonawcy (np. pieczątka, naklejka, hologram itp.) d) posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego; 10) W razie stwierdzenia wad produktu, wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt oraz ryzyko Wykonawcy. 11) W przypadku stwierdzenia braku możliwości naprawy urządzenia nie objętego gwarancją producenta przez autoryzowany serwis, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu (urządzenia) na nowy, tego samego typu i modelu lub wyższego w terminie do 30 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego o zaistniałym fakcie (mailem lub faksem).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów przy realizacji zamówienia publicznego: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - stanowiącego Zał. nr 8 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach