Gmina Sianów ogłasza przetarg
- Adres: 76-004 Sianów, Armii Polskiej
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 185 281 , fax. 943 185 320
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sianów
Armii Polskiej 30
76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 185 281, fax. 943 185 320
REGON: 52910833217000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu ,, Fabryka Kompetencji Kluczowych” w ramach działania 8.4 RPO WZ 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: - komputer przenośny – 31 szt. - monitor interaktywny – 4 szt. - tablet – 27 szt. - wizualizer – 3 szt. - punkt dostępowy – 5 szt. - przełącznik sieciowy z obsługą PoE – 1 szt. - kontroler sieci – 1szt. - Szafka- wózek do przewożenia 26 laptopów – 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.4 Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1), pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) i pkt 6.3 oraz oświadczenie wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Formularz oferty, opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
Dodano: 2024-07-03 - Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz monitorów interaktywnych wraz z instalacją na potrzeby projektu „Dobra Edukacja 2.0" w Szkole Podstawowej w Golczewie – w podziale na Części
Dodano: 2024-07-02 - Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
Dodano: 2024-06-21 - Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
Dodano: 2024-02-06 - Dostawa sprzętu komputerowego, niezbędnego do utworzenia i doposażenia przestrzeni robotycznej oraz nauki programowania w Stargardzkim Centrum Nauki Filary w Stargardzie.
Dodano: 2023-11-23 - Dostawa wysoko wydajnego stacjonarnego zestawu komputerowego do analiz hydrologicznych i hydraulicznych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
Dodano: 2023-11-09 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach grantu Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” - przetarg dodatkowy
Dodano: 2022-10-07