Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Małopolskie e-urzędy. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Małopolskie e-urzędy” (Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój – Działanie 2.18)

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 38321 Moszczenica, Moszczenica 524
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    Moszczenica 524
    38321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
    REGON: 49189247500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Małopolskie e-urzędy. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Małopolskie e-urzędy” (Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój – Działanie 2.18)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Dostawa sprzętu komputerowego – szczegółowy opis zadania Zadanie składa się z następujących części: 1. Dostawa serwerów do obsługi podatków i opłat oraz nieruchomości - 9 szt. 2. Dostawa zestawów komputerowych dla stanowisk podatkowych, opłat lokalnych i ewidencji nieruchomości - 22 szt. 3. Dostawa zestawów komputerowych do obsługi Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego – 5szt. 1) Serwery do obsługi podatków i opłat oraz nieruchomości - 9 szt. Uwaga: Każdy z serwerów dostarczony zostanie do 9 jednostek – Partnerów projektu tj: a) Gmina Moszczenica z siedzibą w Moszczenicy (38-321), Moszczenica 524, b) Gmina Sękowa z siedzibą w Sękowej (38-307), Sękowa 252, c) Gmina Stryszawa z siedzibą w Stryszawie (34-205), Stryszawa 17, d) Gmina Trzciana z siedzibą w Trzcianie (32-733), Trzciana 302, e) Gmina Miejska Bochnia z siedzibą w Bochni (32-700), ul. Kazimierza Wielkiego 2, f) Gmina Gorlice z siedzibą w Gorlicach (38-300), ul. 11 listopada 2 g) Gmina Miejska Gorlice z siedzibą w Gorlicach (38-300) ul. Rynek 2, h) Gmina Biecz z siedzibą w Bieczu (38-340), ul. Rynek 1, i) Gmina Ropa z siedzibą w Ropie (38-312), Ropa 733. Z każdej dostawy Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu protokół dostawy Na podstawie 9 protokołów dostawy Zamawiający sporządzi protokół odbioru sprzętu. 2) Zestawy komputerowe dla stanowisk podatkowych, opłat lokalnych i ewidencji nieruchomości - 22 szt. Uwaga: Komputery dostarczone zostaną do 9 jednostek – Partnerów projektu tj: a) Gmina Moszczenica z siedzibą w Moszczenicy (38-321), Moszczenica 524, – 3 sztuki, b) Gmina Sękowa z siedzibą w Sękowej (38-307), Sękowa 252 – 2 sztuki, c) Gmina Stryszawa z siedzibą w Stryszawie (34-205), Stryszawa 17 – 2 sztuki, d) Gmina Trzciana z siedzibą w Trzcianie (32-733), Trzciana 302 – 2 sztuki, e) Gmina Miejska Bochnia z siedzibą w Bochni (32-700), ul. Kazimierza Wielkiego 2 – 3 sztuki f) Gmina Gorlice z siedzibą w Gorlicach (38-300), ul. 11 listopada 2 – 2 sztuki, g) Gmina Miejska Gorlice z siedzibą w Gorlicach (38-300) ul. Rynek 2 – 2 sztuki, h) Gmina Biecz z siedzibą w Bieczu (38-340), ul. Rynek 1 – 3 sztuki, i) Gmina Ropa z siedzibą w Ropie (38-312), Ropa 733 – 3 sztuki. Z każdej dostawy Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu protokół dostawy Na podstawie 9 protokołów dostawy Zamawiający sporządzi protokół odbioru sprzętu. 3) Zestawy komputerowe do obsługi Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego – 5 szt. Uwaga: Każdy z komputerów dostarczony zostanie do 5 jednostek – Partnerów projektu – po 1 do: a) Gmina Sękowa z siedzibą w Sękowej (38-307), Sękowa 252, b) Gmina Stryszawa z siedzibą w Stryszawie (34-205), Stryszawa 17, c) Gmina Trzciana z siedzibą w Trzcianie (32-733), Trzciana 302, d) Gmina Gorlice z siedzibą w Gorlicach (38-300), ul. 11 listopada 2 e) Gmina Miejska Gorlice z siedzibą w Gorlicach (38-300) ul. Rynek 2, Z każdej dostawy Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu protokół dostawy Na podstawie 9 protokołów dostawy Zamawiający sporządzi protokół odbioru sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego określa Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach wymienionych w ust. 3 mają przykładowy charakter, a Wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równoważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo, zdefiniowaną w art. 2 pkt 9b Ustawy PZP). W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawców firm podwykonawców. Do zawarcia umowy przez podwykonawcę z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp, w zależności od wyboru wykonawcy, tj. 1) w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109 poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: 75 8795 0005 2001 0002 1946 0004 – z dopiskiem „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Małopolskie e-urzędy” 5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna za spełniony, jeżeli dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust. 6 i jego oryginał zostanie złożony w Urzędzie Gminy Moszczenica, przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokument wadium winien zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę i dokładny adres gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego), 2) określenie nazwy postępowania, dla którego wystawiany jest dokument, 3) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na pierwsze żądanie, wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp, 4) okres ważności wadium - który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, w szczególności nie w wysokości określonej w ust. 1, nie w formie lub formach, o których mowa w ust. 3, lub nie na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie Zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Wadium złożone w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna Zamawiający zwróci poprzez przekazanie oryginału dokumentu. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w Postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy Pzp, tj.: 2.1 posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Realizacja zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień wynikających z odrębnych przepisów, dlatego Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) formularz ofertowy według wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć: 1) oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ, w szczególności w Rozdziale VIII.1. 2) dowód wniesienia wadium; w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu - powinna to być kopia polecenia przelewu, w formie innej niż pieniądz - Wykonawca – niezależnie od złożenia oryginału dokumentu zgodnie z Rozdziałem X ust. 6 SIWZ winien złożyć kopię gwarancji lub poręczenia (zalecane). 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; w przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 Ustawy Pzp) 5) wyjaśnienia dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca składa wraz z ofertą informacje / dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. 3. Oferta winna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. 4. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o Zamówienie przez ustanowionego przez nich, zgodnie z art. 23 Ustawy Pzp pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 5. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) powinno być złożone w oryginale lub w poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Dokumenty wielostronicowe przedłożone w formie kopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginalnej na każdej ze stron. 9. Wszystkie strony oferty oraz oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami niniejszego Rozdziału winny być trwale ze sobą połączone, kolejno ponumerowane i parafowane przez wykonawcę; warunki te nie stanowią o treści oferty i ich nie spełnienie nie będzie skutkować odrzuceniem oferty. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące z tego wyniknąć będą obciążały Wykonawcę. 10. W przypadku przedłożenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz wykazać że stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być zamieszczone na osobnych stronach oznaczonych klauzulą „Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Dokumenty nie oznaczone w powyższy sposób będą udostępniane wszystkim zainteresowanym. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje jawne na podstawie ustawy PZP i innych przepisów. 11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty przetargowej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach