Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Zdalna szkoła +”

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536, , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, , fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Zdalna szkoła +”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Zdalna szkoła +” Przedmiot główny: CPV: 30.21.30.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Komputery osobiste Główne miejsce realizacji dostawy: Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1 82-300 Elbląg Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Zdalna szkoła +”. Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działanie 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” projekt grantowy pn. „Zdalna Szkoła+” realizowany w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę 63 szt. notebooków o niżej opisanych parametrach: Fabrycznie nowy notebook do zastosowania biurowego, który ma zapewnić szybką i stabilną pracę. Przekątna ekranu minimum 15,6” o rozdzielczości min. 1920 x 1080 (FullHD), procesor wielordzeniowy wspierający architekturę 64 bitową, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 3,486 pkt według wyników ze strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php z dnia 8 czerwca 2020 roku (tabela z wynikami testu CPU Benchmarks stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ). Pamięć RAM minimum 8 GB, dysk twardy SSD minimum 256 GB. Wbudowany napęd optyczny nagrywarka DVD+/-RW. Kamera internetowa min. 1.0 Mpix. Zintegrowana karta dźwiękowa, wbudowana karta graficzna, wbudowane głośniki stereo oraz wbudowany mikrofon. Łączność: LAN 10/100/1000 Mbps., Wi-Fi (802.11 a/b/g/n/ac) oraz moduł Bluetooth min. 4.2. Wyposażony w złącza USB minimum 2 sztuki., min. 1 szt. HDMI, min. 1 szt. RJ-45 (LAN) oraz wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe min. 1 sztuka. Wydzielona klawiatura numeryczna, możliwość zabezpieczenia linką przeciw kradzieży oraz Touchpad. Akcesoria dołączone do notebooka: zasilacz i bateria (podstawowa). Zainstalowany system operacyjny zgodnie z indywidualnymi numerami licencji (nowy, wcześniej nie aktywowany) - zgodny z wymaganiami opisanymi w pkt III. ppkt 3. SIWZ. 3. Opis wymagań systemu operacyjnego. System operacyjny klasy PC, który musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1) dostępne dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika: a) klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy, b) dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych, 2) funkcje związane z obsługą komputerów typu tablet, z wbudowanym modułem „uczenia się” pisma użytkownika – obsługa języka polskiego, 3) interfejs użytkownika dostępny w wielu językach do wyboru – w tym polskim i angielskim, 4) możliwość tworzenia pulpitów wirtualnych, przenoszenia aplikacji pomiędzy pulpitami i przełączanie się pomiędzy pulpitami za pomocą skrótów klawiaturowych lub GUI, 5) wbudowane w system operacyjny minimum dwie przeglądarki Internetowe, 6) zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych, 7) zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, pomoc, komunikaty systemowe, menedżer plików, 8) graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim, 9) wbudowany system pomocy w języku polskim, 10) możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących). 4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na sprzęt komputerowy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Gwarancja na oprogramowanie zgodnie z gwarancją producenta oprogramowania. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył oprogramowanie w najnowszej dostępnej wersji oraz w pełnych i niewygasających wersjach. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył wszelkich niezbędnych licencji na oprogramowanie. 7. Wykonawca musi dostarczyć sprzęt z zainstalowanymi systemami zgodnie z indywidualnymi numerami licencyjnymi. 8. Wszystkie sztuki z każdej pozycji zakresu zamówienia muszą pochodzić z jednej serii i być jednakowe. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia w stanie zmontowanym i gotowym do uruchomienia w miejscu dostawy łącznie z zainstalowanym oprogramowaniem. W komplecie muszą być dostarczone wszelkie niezbędne okablowanie oraz elementy montażowe. 10. Wykonawca musi dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy. 11. Wykonawca musi dostarczyć przedmiot zamówienia z kanału dystrybucji na rynek Unii Europejskiej dostosowany do wymagań rynku polskiego. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Opis oferowanego sprzętu” formularza – „WYCENA DOSTAWY”, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ, podał producenta, model, opis i parametry oferowanego sprzętu komputerowego, a w przypadku systemu operacyjnego podał producenta, nazwę wersji. 13. W przypadku zgodności oferowanego sprzętu komputerowego z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SIWZ” i wskazanie producenta i modelu oferowanego sprzętu komputerowego. 14. Wykonawca musi potwierdzić w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia wszystkie parametry opisane przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ podając te parametry lub stosując zapis „zgodnie z SIWZ” i wskazać producenta i model oferowanego sprzętu komputerowego. 15. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego. 17. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał i opisał w WYCENIE DOSTAWY – ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ w kolumnie „Opis oferowanego sprzętu” towary, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Przez równoważność systemów operacyjnych rozumie się pełną funkcjonalność jaką oferują systemy operacyjne wymienione w SIWZ. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w pkt III. ppkt 3. SIWZ przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi, czy dostarczone systemy operacyjne funkcjonują poprawnie w działającym u Zamawiającego systemie informatycznym. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na dostawy. 19. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 20. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. 21. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na dostawy podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) wnosi się w takiej formie jakiej zostało ustanowione przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia), tj. oryginału dokumentu. Dokument w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia): plik wraz z pozostałymi plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) i złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach