Gmina Solec nad Wisłą ogłasza przetarg
- Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, ul. Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3761266, 3761257 , fax. 483 761 266
- Data zamieszczenia: 2020-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec nad Wisłą
ul. Rynek 1
27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
tel. 48 3761266, 3761257, fax. 483 761 266
REGON: 54530800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl, www.bip.solec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa „Zdalna Szkoła Plus” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa „Zdalna Szkoła Plus” Zakres zamówienia obejmuje dostawę: Laptopów przenośnych – 5 szt.; Komputerów stacjonarnych typu „All-in-One” – 10 szt.; Cena oferty winna obejmować cenę sprzętu komputerowego, oprogramowania wraz z dostawą do Zamawiającego pod adres: ul. Rynek 1, 27-320 Solec nad Wisłą . Wymagania techniczne, jakościowe i gwarancyjne sprzętu i oprogramowania, jak również szczegółowe warunki realizacji zamówienia i minimalne wymagania sprzętu zawarte zostały w załączniku nr 1.1 do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, wraz z załącznikiem 1.1. (Opis przedmiotu/wycena oferty) 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust. 5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 6 do SIWZ, 5) dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców, którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski 6) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 7) zestawienie zaproponowanych rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy), 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 2 i 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tabletów do obsługi posiedzeń Rady Powiatu Legionowskiego
Dodano: 2024-05-09 - Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa sprzętu komputerowego: Pamięć masowa, zasilanie awaryjne (UPS) z bateriami - sieć i serwer.
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa sprzętu komputerowego, dydaktycznego i mulitedialnego w ramach programu miniPakt gminne pracownie komputerowe.
Dodano: 2023-12-20 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa sprzętu komputerowego, dydaktycznego i mulitedialnego w ramach programu miniPakt gminne pracownie komputerowe.
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji dla GGKO – Zarządzanie Nieruchomościami sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów przenośnych oraz monitorów.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń informatycznych dla Gminy Dąbrówka w ramach programu Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-07-10