Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego (urządzenia wielofunkcyjne) dla Gminy Dobra w ramach projektu grantowego „CYFROWA GMINA” cz. nr 2

GMINA DOBRA ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, PLAC WOJSKA POLSKIEGO 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DOBRA
    PLAC WOJSKA POLSKIEGO 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    REGON: 311019438
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego (urządzenia wielofunkcyjne) dla Gminy Dobra w ramach projektu grantowego „CYFROWA GMINA” cz. nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (urządzenia wielofunkcyjne) wraz z oprogramowaniem dla Gminy Dobra w ramach projektu grantowego „CYFROWA GMINA”:1) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.2) Drukarka z funkcją skanowania - 1 szt.wraz z oprogramowaniem systemowym, niezbędnym wyposażeniem dodatkowym do każdego urządzenia wymienionym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz gwarancją, realizowaną w zakresie serwisu gwarancyjnego przez producenta, autoryzowanego partnera serwisowego producenta, lub Wykonawcę na okres podany w SOPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach