Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6165482, 6165469 , fax. 126 165 428
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6165482, 6165469, fax. 126 165 428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik numer 2 – wzór umowy, stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony jest na osiemnaście części. Warunki dodatkowe: 1. Miejsce dostawy: magazyn centralny zamawiającego przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie w godzinach pracy zamawiającego, tj.: poniedziałek - piątek 07:30 -14:30. 2. Termin realizacji dostawy: nie później niż do dnia 24 sierpnia 2020 roku. 3. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 4. Dostarczony towar ma być fabrycznie nowy, nie może nosić śladów użytkowania oraz ma być dostarczony w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach. 5. Dostarczony towar ma być kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem. 7. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zmawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Faktura ma zawierać zestawienie wszystkich sprzętów, akcesoriów i oprogramowania (precyzyjne nazwy wszystkich elementów składowych). Dokumenty rozliczeniowe mają być wystawiane na podmiot: Gmina Miejska Kraków z siedzibą w Krakowie (kod pocztowy: 31-004) Plac Wszystkich Świętych 3-4, numer NIP 6761013717, numer REGON 351554353 (nabywca); (odbiorca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków). Wykonawca wraz z fakturami dostarczy protokół odbioru towaru (nie dotyczy oprogramowania). Faktury, o których mowa w zdaniu poprzedzającym wraz z protokołami odbioru mają być doręczone do magazynu centralnego zamawiającego. Każdy protokół będzie podpisany przez upoważnionego pracownika zamawiającego w miejscu dostawy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia przez Wykonawcę przedmiotu umowy przy pomocy ustrukturyzowanej faktury elektronicznej, o której mowa w art. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym, przekazywanej zamawiającemu za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Obowiązek akceptacji przez Zamawiającego ustrukturyzowanej faktury elektronicznej dotyczy wyłącznie faktury elektronicznej, która została przekazana mu za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. 6. Za odbiór dostawy odpowiada magazynier lub osoba go zastępująca. 7. Odbiór przez zamawiającego przesyłki od kuriera nie oznacza odbioru dostawy. 8. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 9. Gwarancje udzielone przez Wykonawcę na oferowane towary mają wynosić: minimum 24 miesiące od daty dostawy za wyjątkiem towaru wskazanego w częściach XI-XV, dla którego gwarancja wynosi min. 12 miesięcy; czas naprawy: maksymalnie 4 dni robocze. Dokument gwarancyjny stanowi umowa. 10. Serwis gwarancyjny musi być wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt wykonawcy. 11. Lokale mieszczą się na terenie Gminy Miejskiej Kraków. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się w serwisie wykonawcy, jedynie za zgodą zamawiającego. Do czasu naprawy nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach