Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 44 26 700 , fax. 614 423 589
- Data zamieszczenia: 2020-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 44 26 700, fax. 614 423 589
REGON: 63127693700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, podział na 4 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części: 1) część 1 – stacje robocze i monitory; 2) część 2 – skanery i drukarka; 3) część 3 – laptopy - 13 szt.; 4) część 4 – laptop – 1 szt. Miejsce dostawy – Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33 (część 1, 2 i 3) ; ul. Poznańska 42 (część 4). Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem i na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określają załączniki A.1, A.2, A.3, A.4 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ ) oraz wzór umowy zał. nr 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1.1 – 1.4 ( w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę), zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, termin realizacji zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wyrażenia zgody przez wykonawcę na pobranie z dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; b) specyfikację techniczną - opis parametrów technicznych oferowanego urządzenia ( wg zał. 1A) wraz z wymaganymi załącznikami (oświadczeniami) - dokumenty te stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu; c) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ; d) oryginał pełnomocnictwa dla lidera ( jeżeli Wykonawcy występują wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3.1 - 3.4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "MiniPAKT" - Gminna Pracownia Komputerowa
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2024-03-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Dodano: 2024-02-20 - Przedłużenie wsparcia technicznego dla macierzy IBM V7000
Dodano: 2023-12-11 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2023-11-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu według trzech części zamówienia.
Dodano: 2023-10-25 - 27.2023 Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, usługa monitoringu sieci oraz usługa audytu
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa sprzętu komputerowego (urządzenia wielofunkcyjne) dla Gminy Dobra w ramach projektu grantowego „CYFROWA GMINA” cz. nr 2
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa sprzętu komputerowego (serwerownia) dla Gminy Dobra w ramach projektu grantowego „CYFROWA GMINA” cz. nr 3
Dodano: 2023-09-28