Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego z podziałem na części

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 834 509 , fax. +48 44 683 43 35
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    ul. Leszka Czarnego 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 834 509, fax. +48 44 683 43 35
    REGON: 59064844500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego z podziałem na części w związku z realizacją projektu pn.: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza i Edukacja Rozwój lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części (zadania): 1) Część I - Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 83 szt. laptopów z oprogramowaniem, 46 szt. drukarek, 21 szt. tabletów z oprogramowaniem, 11 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 1 szt. głośniki komputerowe. 2) Część II - Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 34 szt. słuchawek z mikrofonem, 6 szt. telewizorów, 1 szt. tablica multimedialna, 6 szt. projektorów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określony został w: - specyfikacji sprzętu komputerowego stanowiącej załącznik nr 7a do SIWZ - dla Części I - specyfikacji sprzętu multimedialnego stanowiącej załącznik nr 7b do SIWZ- dla Części II 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wszelkimi normami i zasadami wykonywania dostaw o tym charakterze. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa własna, nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego wykonawcę, należy traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w Specyfikacji sprzętu komputerowego stanowiącego Załącznik nr 7a do SIW i Specyfikacji sprzętu multimedialnego stanowiące Załącznik nr 7b do SIWZ. 6.Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że ofertowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, jak również, że nie jest gorszy od produktu wskazanego w opisie przykładowymi nazwami handlowymi. 7. Na przedmiot zamówienia, o którym mowa pkt 1. Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z okresami gwarancji wymaganiami w specyfikacji sprzętu komputerowego stanowiącej załącznik nr 7a do SIWZ - dla Części I oraz specyfikacji sprzętu multimedialnego stanowiącej załącznik nr 7b do SIWZ- dla Części II. Za datę początkową obowiązywania udzielonej gwarancji uznany będzie dzień podpisana protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz autoryzowanych serwisów producenta laptopów – dotyczy Części I. 9. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot umowy, o którym mowa w pkt 1 przy użyciu własnego transportu i personelu, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach