Gmina Brzeg Dolny ogłasza przetarg
- Adres: 56-120 Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 319 51 17 , fax. 71 319 56 83
- Data zamieszczenia: 2019-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg Dolny
ul. Kolejowa 29
56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
tel. 71 319 51 17, fax. 71 319 56 83
REGON: 93193493400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji e-Usług wraz z usługą wdrożenia i szkolenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji e-Usług wraz z usługą wdrożenia i szkolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ - szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień jego instalacji (tzn. powinno być dostosowane do zmieniających się powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub regulacji wewnętrznych Zamawiającego). 3. System musi być zbudowany w architekturze wysokiej dostępności (HA). 4. System musi umożliwiać definiowanie dowolnej ilości użytkowników. 5. System musi posiadać graficzny interfejs użytkownika gwarantujący wygodne wprowadzanie danych, przejrzystość prezentowania danych na ekranie oraz wygodny sposób wyszukiwania danych po dowolnych kryteriach. Wyjątek stanowią urządzenia wysoko specjalistyczne np. routery, przełączniki, serwery, macierze, itp. dla których wymogi minimalne co do posiadanych interfejsów zostały opisane odrębnie. 6. System musi gwarantować integralność danych, bieżącą kontrolę poprawności wprowadzanych danych, spójność danych. 7. System musi pracować w środowisku sieciowym i posiadać wielodostępność pozwalającą na równoczesne korzystanie z bazy danych przez wielu użytkowników bez ograniczeń na ich liczbę. 8. System musi posiadać mechanizmy umożliwiające weryfikację integralności danych tj. identyfikację użytkownika i ustalenie daty wprowadzenia i modyfikacji danych. 9. System musi posiadać mechanizmy ochrony danych przed niepowołanym dostępem, nadawania uprawnień dla użytkowników do korzystania z modułów jak również do korzystania z wybranych funkcji. 10. Dla dostarczonego oprogramowania należy dostarczyć: licencje, nośniki instalacyjne, instrukcje użytkownika i administratora (w formie elektronicznej). 11. Dla dostarczonego oprogramowania należy dostarczyć: bezterminowe licencje użytkowe oraz subskrypcyjne okresowe [np. na aktualizację systemu zabezpieczeń] na min. okres zaoferowanej gwarancji na urządzenie na którym licencje są instalowane; nośniki instalacyjne, instrukcje. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy sprzętu regenerowanego, używanego lub będącego przedmiotem pokazów, demonstracji, itp. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany po II kw. 2019 r. oraz dopuszczony do obrotu a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 13. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje przy użyciu własnych środków transportu i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, ponosząc także koszt załadunku i rozładunku oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona instalacji i pierwszego uruchomienia a także w terminie uzgodnionym przeszkoli wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi i konserwacji. 14. Przedmiot Umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentem przekazania, tj. protokołem zdawczo – odbiorczym. Wraz z protokolarnym przekazaniem Wykonawca dostarczy stosowne dokumenty dopuszczające do używania oraz wszelką dokumentację producenta dotyczącą przekazywanego przedmiotu zamówienia, instrukcje obsługi. 15. Całość przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej na podstawie dokumentu przekazania (protokół przekazania – wszystkie dokumenty w języku polskim lub przetłumaczone na język polski). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Oborniki Śląskie Oddział Brzeg Dolny nr 25 9583 1022 0100 0130 2001 0015 . W tytule przelewu należy wpisać znak postępowania z dopiskiem „e-Usługi”, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w formie przelewu będzie uznane przez Zamawiającego za wniesione prawidłowo, tylko po wpłynięciu żądanej kwoty na wskazane konto przed terminem składania ofert. 5. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą. Z treści takiego dokumentu wadialnego winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Do oferty Wykonawca musi dołączyć oryginał dokumentu wadialnego. 6. Wykonawca, który złoży ofertę bez prawidłowo wniesionego wadium będzie wykluczony przez Zamawiającego, a jego oferta będzie odrzucona. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zapisami art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Utrata wniesionego przez Wykonawcę wadium może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a - 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz asortymentowo - cenowy (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa oprogramowania klasy ERP Kadry – Płace wraz z bazą danych, instalacją i wdrożeniem”
Dodano: 2023-11-28 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (wraz z montażem, wdrożeniem) infrastruktury serwerowej i komputerów w Domu Zdrojowym, transportem wykonawcy lub na jego koszt
Dodano: 2023-11-14 - Zakup oprogramowania
Dodano: 2023-10-28 - Dostawa licencji funkcjonalnych dla urządzeń typu Load Balancer wykorzystywanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2023-10-18 - Budowa systemu cyberbezpieczeństwa opartego o sprzęt niezbędny do osiągnięcia redundancji danych na macierzy wraz ze stworzeniem systemu kopii bezpieczeństwa
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa i wdrożenie sprzętowego systemu przeciwdziałającemu cyberzagrożeniom, umożliwiającego ich wykrywanie przy wsparciu mechanizmów uczenia maszynowego oraz zapewniającego automatyzację i ...
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa dla INTiBS PAN we Wrocławiu oprogramowania standardowego wraz z licencjami oraz subskrypcji oprogramowania
Dodano: 2023-08-17 - Odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Dodano: 2023-07-14 - Zakup portalu udostępniającego zasoby i treści publiczne oraz e-usługi wraz ze szkoleniem personelu. Znak sprawy DE.52.1.11.2022.PG
Dodano: 2023-03-29 - Rozbudowa, wdrożenie, uruchomienie i serwis systemu LIS w dwóch lokalizacjach DCOPIH we Wrocławiu: przy ul. Fieldorfa 6 oraz Grabiszyńska 105.
Dodano: 2023-03-08