Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w podziale na części w ramach projektu pt. „Rozwijanie kompetencji kluczowych jako klucz do sukcesu na rynku pracy uczniów Szkoły Podstawowej w Domanicach - Kolonii i Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-113 Domanice, Domanice
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 312 982 , fax. 256 312 982
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Domanice 52
    08-113 Domanice, woj. mazowieckie
    tel. 256 312 982, fax. 256 312 982
    REGON: 71000394800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w podziale na części w ramach projektu pt. „Rozwijanie kompetencji kluczowych jako klucz do sukcesu na rynku pracy uczniów Szkoły Podstawowej w Domanicach - Kolonii i Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części na które wykonawca może złożyć ofertę - Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każdą część zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (opis części zamówienia): 1) Część nr 1 pod nazwą: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. „Rozwijanie kompetencji kluczowych jako klucz do sukcesu na rynku pracy uczniów Szkoły Podstawowej w Domanicach - Kolonii i Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego; 2) Część nr 2 pod nazwą: Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pt. „Rozwijanie kompetencji kluczowych jako klucz do sukcesu na rynku pracy uczniów Szkoły Podstawowej w Domanicach - Kolonii i Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Kody CPV określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 1) Część nr 1: Kod Główny 30213100-6 Komputery przenośne 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2) Część nr 2: Kod Główny 30231320-6 Monitory dotykowe 32322000-6 Urządzenia multimedialne 32342412-3 Głośniki 38651000-3 Aparaty fotograficzne 38652100-1 Projektory 38651600-9 Kamery cyfrowe 4. Realizacja części nr 1 przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 1) 2 sztuk listw zasilających do Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim; 2) 16 sztuk laptopów do Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim; 3) 6 sztuk listw zasilających do Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii; 4) 12 sztuk laptopów do Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii; 5. Realizacja części nr 2 przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 1) 3 sztuk tablic interaktywnych do Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim; 2) 1 sztuki aparatu fotograficznego do Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim; 3) 3 sztuk głośników do tablic multimedialnych do Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim; 4) 3 sztuk projektorów multimedialnych do Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim; 5) 1 sztuki kamery cyfrowej do Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim; 6) 1 sztuki aparatu fotograficznego do Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii; 7) 3 sztuk głośników do tablic multimedialnych do Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii; 8) 3 sztuk projektorów multimedialnych do Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii; 9) 3 sztuk tablic interaktywnych do Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii; 10) 1 sztuki kamery cyfrowej do Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii. 6. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt na następujące adresy: 1) dla Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii: Domanice-Kolonia 18, 08-113 Domanice; 2) dla Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim: Olszyc Szlachecki 25, 08-113 Domanice. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wniesienie, zamontowanie, skonfigurowanie, przeszkolenie personelu) sprzętu komputerowego oraz multimedialnego. Montaż oraz podstawowe szkolenie dotyczą tablic interaktywnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6.1 i 6.2 do niniejszej SIWZ oraz CPU Benchmark – Opis przedmiotu zamówienia. 8. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. 9. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 10. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 11. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do Szkół z terenu Gminy Domanice biorących udział w projekcie w godzinach 8.00-15.00. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 12. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 14. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w Załącznikach lub 3) dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych - Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 15. W przypadku stwierdzenia okoliczności, o których mowa w ust. 14, w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 16. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 17. Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji i rękojmi dla części nr 1 zamówienia na sprzęt komputerowy, który wynosi 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert. 18. Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji i rękojmi dla części nr 2 zamówienia na sprzęt multimedialny, który wynosi 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert. 19. Warunki gwarancji: 1) Wykonawca zapewnia, że sprzęt jest wolny od wad; 2) Strony umowy ustalają następujące warunki serwisu i gwarancji: a) okres gwarancji i rękojmi: minimum 24 miesiące, chyba że producent zapewnia dłuższą gwarancję, b) czas reakcji: w następnym dniu roboczym, c) czas naprawy: do 14 dni od momentu zgłoszenia, w przypadku niemożliwości dokonania naprawy w tym terminie Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach, na swój koszt, d) miejsce naprawy: sprzęt zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Wykonawcę; 3) termin określony w pkt. 2, usunięcie wad, odnosi się także do odpowiedzialności w ramach rękojmi; 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić właściwą ochronę udostępnionych systemów lub zasobów informatycznych, polegającą w szczególności na zapewnieniu środków organizacyjnych, technicznych i prawnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji zgodnie z wymogami RODO - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. 20. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu w celu potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. 21. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 PZP, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 22. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określają: 1) Załącznik nr 3 do SIWZ – projekt umowy; 2) Załącznik nr 6.1 i 6.2 oraz CPU Benchmark do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 23. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu, z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie, dla żadnej z części zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach