Uniwersytet Zielonogórski - Dział Aparatury ogłasza przetarg
- Adres: 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3282318, 3282275 , fax. 068 3282275
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Zielonogórski - Dział Aparatury
ul. Licealna 9 9
65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3282318, 3282275, fax. 068 3282275
REGON: 97792414700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego na potrzeby projektu pt. Zróbmy coś razem dla Uniwersytetu Zielonogórskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu komputerowego oraz projektora - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od Żądania wniesienia Wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie spełnią warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli wystąpią przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy w układzie zgodnym ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. 3. O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać: a) wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP), b) wskazanie pełnomocnika, c) dokładne określenie postępowania dla którego udzielane jest pełnomocnictwo, d) określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty), e) zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) (Dz.U. z 24 maja 2006r. nr 87 poz. 605, z zm. Dz. U. 188 poz. 1155). 5. Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i w niniejszej Specyfikacji- stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. UWAGA!!! a) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U nr 87 poz. 605 z p. zm.) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w §2 tego Rozporządzenia. b) Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w §3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87/2006, poz. 605 z p. zm.) Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w §3 ust. 2 i 3 tegoż rozporządzenia. c) W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu informatycznego dla komórek organizacyjnych Policji oraz na pierwsze wyposażenie dla KPP w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2014-09-08 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego
Dodano: 2013-11-22 - Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. i jednostek podległych
Dodano: 2013-10-24 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Dodano: 2013-09-17 - Zakup wyposażenia Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy we Wschowie w związku ze zmianą siedziby - Etap II (IV postępowanie)
Dodano: 2013-07-24 - Zakup wyposażenia Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy we Wschowie w związku ze zmianą siedziby - etap II (III postępowanie).
Dodano: 2013-06-24 - Zakup wyposażenia Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy we Wschowie w związku ze zmianą siedziby - Etap II (II postępowanie)
Dodano: 2013-05-22 - Zakup wyposażenia Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy we Wschowie w związku ze zmianą siedziby - Etap II
Dodano: 2013-04-23 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2013-01-28