Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych do placówek oświatowych

Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713879501, , fax. +48713120111
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
    ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. +48713879501, , fax. +48713120111
    REGON: 93193478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych do placówek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa komputerów, laptopów, dysków twardych, klawiatur, myszy, głośników, tabletów graficznych, pamięci przenośnej, zasilacza awaryjnego 2. Specyfikacja asortymentowo-ilościowa: 1. komputer stacjonarny typu All in One z klawiaturą i myszką w zestawie - 15 zestawów 2. komputer stacjonarny z monitorem, klawiaturą i myszką w zestawie - 34 zestawy 3. zasilacz awaryjny UPS - 1 szt. 4. laptop - 5 szt. 5. laptop - 16 szt. 6. laptop -76 szt. 7. dysk twardy - 10 szt. 8. klawiatura + mysz komputerowa optyczna w zestawie - 15 zestawów 9. mysz komputerowa optyczna - 16 szt. 10. klawiatura - 76 szt. 11. mysz komputerowa optyczna - 76 szt. 12. głośniki -6 zestawów 13. tablet graficzny - 15 szt. 14. pamięć przenośna - 100 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i oczekiwania Zamawiającego określa Wzór umowy (Załącznik nr 6 do SWIZ) oraz Opis Przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ), stanowiące integralną część SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla Zadania 1 w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Trzebnicy nr 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003 Bank Spółdzielczy w Trzebnicy, z adnotacją: „wadium przetarg nieograniczony IiPF.272.16.2020 – Dostawa sprzętu komputerowego”. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu i godziny składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie pisemnej, w sekretariacie siedziby Zamawiającego razem z ofertą lub w osobnej kopercie na adres wskazany w pkt 14.1 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności w sposób jednoznaczny: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4. Każdy Wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) wraz z ofertą aktualne na dzień złożenia zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.Ponadto, wraz z ofertą każdy Wykonawca składa: 1) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółka cywilna) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie, 2) dowód wniesienia wadium, z uwzględnieniem treści pkt 11 SIWZ, 6. Na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust.3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach