Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz licencji na oprogramowanie dla Biura Geodety województwa Mazowieckiego w Warszawie

Marszałek Województwa Mazowieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8277046
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Marszałek Województwa Mazowieckiego
    ul. Jagiellońska 26 26
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8277046
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl; www.bgwm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz licencji na oprogramowanie dla Biura Geodety województwa Mazowieckiego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz licencji na oprogramowanie dla Biura Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie w siedmiu częściach: 1) Macierz dyskowa - 1 szt., 2) Autoloader - 1 szt., 3) Zestaw komputerowy - 1 szt., 4) Inny sprzęt komputerowy: zasilacz bezpieczeństwa - 3 szt., przenośny dysk tawrdy - 1 szt., dysk tawrdy (A) - 4 szt., dysk twardy (B) - 2 szt., adapter monitorowy - 1 szt., przełącznik sieciowy - 3 szt., patch panel - 2 szt., karta sieciowa - 2 szt., napęd optyczny - 2 szt., Access point - 2 szt., zestaw klawiatura i mysz - 1 szt., monitor LCD - 1 szt., drukarka etykiet - 1 szt, 5) Oprogramowanie/licencje komputerowe: Oprogramowanie CorelDRAW Graphic Suite X4 w polskiej wersji językowej z bezterminową licencją użytkowania i nośnikiem - 1 szt., Program Total Commander w polskiej wersji językowej z bezterminową licencją użytkowania i nośnikiem - 5 szt., Oprogramowanie Easy Recovery 6.1 Professional w polskiej wersji językowej z bezterminową licencją użytkowania i nośnikiem - 1 szt., Oprogramowanie Adobe Acrobat 9.0 Standard w polskiej wersji językowej z bezterminową licencją użytkowania i nośnikiem - 1 szt., Oprogramowanie Abbyy FineReader 9.0 Corporate Edition z dodatkowym stanowisko jednoczesnego dostępu sieciowego z bezterminową licencją użytkowania i nośnikiem - 1 szt., Oprogramowanie Team Viewer Premium z bezterminową licencją użytkowania i nośnikiem - 1 szt., Bezterminowa licencja użytkowania oprogramowania WinRAR w polskiej wersji językowej - 20 szt., 6) Upgrade oprogramowania: Upgrade oprogramowania Uplook 2 (konsola administracyjna Uplook Masert oraz zestaw 20 agentów monitorujących) do wersji Statlook3 - 1 szt., Upgrade oprogramowania GFI LANguard Network Security Scanner 8 do wersji GFI LANguard 9.0 - 2 szt., Upgrade oprogramowania Symantec pcAnywhere 11.5 (HOST + REMOTE) do wersji Symantec pcAnywhere 12.1 (HOST + REMOTE) - 2 szt., 7) Support urządzeń: Roczny support sygnatur IDS oraz AV dla urządzenia Fortigate 100A - 1 szt., Roczny support sygnatur IPS dla urządzenia CISCO ASA5510 (wyposażonego w moduł ASA-SSM-CSC-20) - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302132504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia na dostawy sprzętu komputerowego lub oprogramowania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia za kwotę minimum 50 000 PLN brutto każde; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu otrzymają najwyższą ilość punktów. Dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje następujące kryterium - za każde udokumentowane zamówienie określone w warunkach udziału w postępowaniu Zamawiający przyzna 1 punkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z art. 22 ust. 1; 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do złożenia ww. dokumentów zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 4) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z wnioskiem wykazu wykonanych w okresie trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną