Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego

Izba Skarbowa w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 503 600 , fax. 178 521 130
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 503 600, fax. 178 521 130
    REGON: 102300300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego, wyszczególnionego w Załączniku nr 1/I, 1/II, 1/III do SIWZ. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) oraz przenośnych pamięci typu pendrive wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami. Oferowany sprzęt informatyczny musi pochodzić od jednego producenta, spełniać wszystkie minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1/I,II,III do SIWZ, być identyczny, fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany i nienaprawiany. Dostawa i rozładunek może być realizowana przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 2.1. Część I – komputery przenośne typu notebook (14 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawiera Załącznik nr 1/I do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części I. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby komputerów przenośnych typu notebook: a) 10 szt. zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 4 szt. może zostać zakupionych jako opcja. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook wskazanych w lit. b). Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych komputerów przenośnych typu notebook będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w pkt 2.1. lit. a). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/I do SIWZ) dla komputerów przenośnych typu notebook dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 2.2. Część II – dostawa komputerów All In One (53 szt.) oraz pakietów oprogramowania biurowego (74 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zawiera Załącznik nr 1/II do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części II. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby: a) 23 szt. komputerów All In One zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 30 szt. komputerów All In One może zostać zakupionych jako opcja, c) 45 szt. pakietów oprogramowania biurowego zostanie zakupionych obligatoryjnie, d) 29 szt. pakietów oprogramowania biurowego może zostać zakupionych jako opcja, Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 30 szt. dodatkowych komputerów All In One oraz 29 szt. pakietów oprogramowania biurowego wskazanych w lit. b) i d). Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych komputerów All In One oraz pakietów oprogramowania biurowego będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w pkt 2.2. lit. a) i c). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/II do SIWZ) dla w/w sprzętu informatycznego oraz oprogramowania biurowego dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 2.3. Część III – dostawa monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych (5 szt.), monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu (5 szt.), drukarek laserowych monochromatycznych (1 szt.), atramentowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych (1 szt.), przenośnych dysków twardych (HDD USB) (82 szt.) i przenośnych pamięci typu pendrive (45 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III zawiera Załącznik nr 1/III do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części III. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby: a) 4 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych może zostać zakupionych jako opcja, c) 4 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu zostanie zakupionych obligatoryjnie, d) 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu może zostać zakupionych jako opcja, e) 1 szt. drukarek laserowych monochromatycznych zostanie zakupionych obligatoryjnie, f) 1 szt. atramentowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych zostanie zakupionych obligatoryjnie, g) 62 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) zostanie zakupionych obligatoryjnie, h) 20 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) może zostać zakupionych jako opcja, i) 40 szt. przenośnych pamięci typu pendrive zostanie zakupionych obligatoryjnie, j) 5 szt. przenośnych pamięci typu pendrive może zostać zakupionych jako opcja. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu, 20 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB), 5 szt. przenośnych pamięci typu pendrive wskazanych w lit. b), d), h) i j). Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu, przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) oraz przenośnych pamięci typu pendrive będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w pkt 2.3. lit. a), c), g), i). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/III do SIWZ) dla w/w sprzętu informatycznego dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy wskazane wyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty (Załącznik nr 4 do SIWZ) numer/y części, której/których oferta dotyczy. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 4. Ze względu na sposób finansowania zamówienia cena jednostkowa brutto przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2. nie może przekroczyć kwoty 3.500 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie odpowiednio: 1) dla I części zamówienia: 900 zł. 2) dla II części zamówienia: 5 000 zł. 3) dla III części zamówienia: 1 900 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego NBP O/O Rzeszów 84 1010 1528 0017 1713 9120 0000. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego”, oznaczenie sprawy: 1801-LO2.260.31.2016.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach