Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i podzespołów komputerowych

Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2014-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i podzespołów komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i podzespołów komputerowych. 2.Zamówienie obejmuje 3 zadania częściowe zwane również pakietami: a) zadanie nr 1 - serwer, macierz, przełącznik FC, szafa serwerowa, UPS, oprogramowanie, b) zadanie nr 2 - rozbudowa istniejącego u Zamawiającego sprzętu IT, c) zadanie nr 3 - dostawa oprogramowania kadrowo-płacowego SIMPLE ERP Personel firmy SIMPLE S.A. Zadanie nr 1 i 2 3.Wymagane ilości sprzętu komputerowego, oprogramowania i podzespołów komputerowych określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ pn. Zestawienie parametrów wymaganych składający się z kart. Przedmiot zamówienia opisano na kartach o numerach: a) zadanie nr 1 - karty nr: 1.1 ÷ 1.4 (4 karty), b) zadanie nr 2 - karty nr: 2.1 ÷ 2.15 (15 kart). Zadanie nr 3 1.W związku z połączeniem placówek: Szpitala Morskiego im. PCK Sp. z o.o. i Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. na podstawie uchwały nr 872/XLI/14 Sejmiku Województwa Pomorskiego z dnia 30 czerwca 2014 r. zgodnie, z którym dojdzie do przeniesienia całego majątku wraz z pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 231 kodeksu pracy. Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o. zakupi dodatkowe licencje do swojego systemu Kadrowo/Płacowego, dzięki czemu pracownicy łączonych Szpitali w Działach Kadr/Płac będą pracować na oprogramowaniu Simple Personel. Po połączeniu spółek wszystkie dane Kadrowo/Płacowe konsolidowanych spółek będą w systemie Simple ERP Personel firmy SIMPLE S.A będącym w Szpitalu Morskim im. PCK Sp. z o.o.. W związku z tym, Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o. wymaga dostarczenia wszystkich niezbędnych licencji/aktualizacji i wykonania wszelkich niezbędnych prac umożliwiających konsolidowanym spółkom po konsolidacji sprawnego i terminowego realizowania obowiązków wynikających z zapisów ustawy: o działalności leczniczej, kodeksu pracy, o systemie ubezpieczeń społecznych , ordynacji podatkowej. Należy dostarczyć /wykonać wszystkie elementy pozwalające prawidłowo i terminowo zrealizować przedmiot zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Zakup dodatkowych 6 licencji oprogramowania istniejącego u Zamawiającego: Simple ERP Personel firmy SIMPLE S.A z dostępem do nowych wersji do 31.12.2014 r. zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ, 2)Zakup dodatkowych 6 licencji dostępowych do bazy danych MS SQLRuntime 2012 CAL zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ, 3)Instalację, parametryzację, eksport/import danych i wszystkie prace pozwalające na sprawne i skuteczne przejęcie wszystkich danych kadrowo/płacowych z oprogramowania Infomedica firmy Asseco Poland S.A. działającego w Szpitalu Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o do Simple ERP Personel, prace muszą być wykonane zgodnie z Harmonogramem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 4)Eksport/import danych kadrowo-płacowych obejmujący: - Wszystkie listy płac, - Wszystkie dane osobowe, - Wszystkie dane kadrowo-płacowe będą przeniesione z udostępnionych przez Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o plików w formacie *.xls,*.xlsx zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ Schemat danych, nr 8 do SIWZ Zakres danych kadrowych oraz załącznikiem nr 9 do SIWZ Interfejs wymiany danych części administracyjnej systemu Infomedica firmy Asseco Poland S.A. z obcym systemem Kadrowo-Płacowym. - Wykonawca uwzględni w swoich pracach i umożliwi komunikację Simple ERP Personel z systemem Infomedica zgodnie z wytycznymi z załącznika nr 4, który opisuje Interfejs wymiany danych pomiędzy systemami. Przy pomocy załącznika nr 4 dane nieobecne w przekazanych plikach zostaną zaimportowane do systemu Simple ERP Personel Szpitala Morskiego im. PCK Sp. z o.o. 5)Wdrożenie i przeprowadzenie szkoleń dla min. 6 nowych użytkowników. 6)Dostęp do nowych wersji oprogramowania Simple ERP Personel firmy SIMPLE S.A dla 14 użytkowników i oprogramowania serwerowego od 01.01.2015 r do 31.12.2015
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-morski.pl/index.php/ogloszenia/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach