Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i plotera.

Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90113 Łódź, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6305769 w. 103 , fax. 0-42 6305769 w.789
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 3
    90113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6305769 w. 103, fax. 0-42 6305769 w.789
    REGON: 47127908100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bppwl.lodzkie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i plotera.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. KADRY I PŁACE ONE PAYROLL (BIURO) – część nr 1 Dostawa programu Symfonia Kadry i Płace One Payroll lub równoważnego wraz z konwersją posiadanej bazy danych (2 użytkowników). Programem równoważnym jest program posiadający co najmniej niżej wymienione funkcjonalności: -kompatybilność z dotychczasową bazą danych (zamawiający posiada aktualnie program Symfonia Kadry i Płace 2.0), - zautomatyzowana migracja danych do nowej wersji - możliwość otwierania okresu dla jednego pracownika bez dokonywania zmian w reszcie bazy - import zwolnień lekarskich z portalu PUE - generowanie pasków wynagrodzeń i innych raportów - możliwość integracji haseł domenowych z programem - definiowanie polityki haseł użytkowników - generowanie danych do deklaracji GUS - automatyczne aktualizacje i kopie bezpieczeństwa - wysyłanie wszystkich świadczeń do ZUS jednym przelewem - dostosowany do wymagań RODO: • anonimizacja danych pracowników– usuwanie danych, które wcześniej były przed tym chronione (spełnienie wymogów RODO w zakresie prawa do zapomnienia); • ustawienia predefiniowanych zestawów praw użytkowników; • zarządzanie historią zmian danych w bazie – (włączanie rejestrowania historii zmian danych osobowych); • przygotowanie raportów o zmianach danych (otrzymywanie raportów prezentujących zapisy zarejestrowane w historii zmian danych osobowych oraz zmian uprawnień użytkowników); • rejestrowanie nieudanych prób logowania (otrzymywanie raportu historii nieudanych prób logowania); • backup on-line – otrzymywanie przypomnienia o konieczności utworzenia backupu bazy danych w chmurowym archiwum serwisu - moduł e-Deklaracji 2. PLOTER (BIURO) – część nr 2 Ploter – urządzenie drukujące wielkoformatowe, dwu rolkowy ( 1 sztuka). Zastosowanie Kolorowe, wielkoformatowe wydruki projektów/ planów technicznych/ map oraz ich skanowanie Ilość podajników 2 podajniki rolkowe Rozmiary nośników: Max długość rolki: min. 91 m Max średnica rolki: min. 136 mm Min szerokość rolki: 210 mm Max szerokość rolki: min.1118 mm Możliwość drukowania na rolkach 42’’ Rodzaje obsługiwanych nośników Papier zwykły , Papier powlekany , Papier samoprzylepny , Papier fotograficzny , Folia , Folia samoprzylepna , Kalka techniczna Obsługiwane formaty: min. A4; A3; A2; A1; A0 Standardowa pojemność pamięci Min 32 GB Dysk twardy Min 160 GB Wspierane języki drukarki HP PCL3GUI, HP-GL/2 and HP RTL, CALS G4 Rozdzielczość druków w kolorze Min.2400x1200 Ilość wkładów drukujących Min.6 Obsługa i sterowanie Wbudowany panel dotykowy Komputer zdalny przez serwer internetowy Dokładność linii ±0.1% Minimalna grubość linii max 0,02 mm Interfejsy komunikacyjne Min.USB , LAN / Ethernet Inne Obsługa zewnętrznych nośników USB Podstawa z koszem na wydruki Mechanizm automatycznego przełączania rolek Automatyczna obcinarka Pobór mocy Max 120 W Certyfikaty Bezpieczeństwo: Zgodny z wymogami UE ; Elektromagnetyczne: Zgodność z wymaganiami UE min. klasy B ; Ochrona środowiska: ENERGY STAR lub równoważne Gwarancja - W miejscu eksploatacji min. 24 m-ce 3. DYSKI DO LAPTOPÓW (ROT) – część nr 3 Dysk do komputera przenośnego (2 sztuki). Kompatybilność z posiadanymi komputerami Muszą być kompatybilne z posiadanymi komputerami przenośnymi marki DELL, które posiadają podzespoły :płyta główna: Dell Vostro 3560, procesor: Intel Core i7-3612QM Typ dysku SSD; Format 2,5 cala Pojemność min. 500 GB; Interfejs SATA III (6 Gb/s) Szybkość odczytu min. 560 MB/s; Szybkość zapisu min. 520 MB/s MTBF min. 2 000 000 h -gwarancja kompatybilności z posiadanymi komputerami, Min. 2 lata gwarancji i obsługi serwisowej: - Od daty dostawy w miejscu instalacji dysku. - Usunięcie awarii – następny dzień roboczy po otrzymaniu zgłoszenia. - w przypadku braku możliwości naprawy w w/w terminie podstawienie sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach. 4.KOŚCI RAM DO LAPTOPÓW (ROT) – część nr 4 Kości pamięci do komputerów przenośnych (4 sztuki). Kompatybilność z posiadanymi komputerami Kości pamięci muszą umożliwiać rozbudowę o dodatkową pamięć RAM dwóch posiadanych komputerów przenośnych marki DELL, które posiadają podzespoły: płyta główna: Dell Vostro 3560, procesor: Intel Core i7-3612QM, zainstalowana pamięć RAM: SK Hynix HMT351S6EFR8A-PB 4 GB) konfiguracja Pojedyncza kość pojemność Min. 4 GB częstotliwość pracy Min. 1600 Mhz gwarancja kompatybilności z posiadanymi przez zamawiającego komputerami, gwarancja min. 2 lata 5. DYSK DO PC (ROT) – część nr 5 Dysk do komputera stacjonarnego ( 7 sztuk). Typ dysku SSD; Format 2,5 cala Pojemność min. 500 GB; Interfejs SATA III (6 Gb/s) Szybkość odczytu min. 560 MB/s; Szybkość zapisu min. 520 MB/s MTBF min. 2 000 000 h inne dostawca zapewni adapter do montażu dysku w kieszeni 3,5 cala Min. 2 lata gwarancji i obsługi serwisowej: - Od daty dostawy w miejscu instalacji dysku. - Usunięcie awarii – następny dzień roboczy po otrzymaniu zgłoszenia. - w przypadku braku możliwości naprawy w w/w terminie podstawienie sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach. 6. KOŚCI RAM DO PC (ROT) – część nr 6 Kości pamięci do komputera stacjonarnego (1 sztuka). Typ pamięci DDR3 konfiguracja Pojedyncza kość pojemność Min. 4 GB częstotliwość pracy Min. 1600 Mhz opóźnienie Max. CL10 Min 2 lata gwarancji 7. ZAPORA SIECIOWA (BIURO) – część nr 7 – 1 sztuka. 8. Zapora sieciowa stanowiąca zintegrowany system bezpieczeństwa, dostarczający funkcjonalności: firewall, VPN, antywirus, IPS (ochrona przed atakami), filtrowanie treści WWW, ochrona przed spamem, DLP (ochrona przed wyciekiem informacji poufnej), kontrola aplikacji, optymalizacja pasma, kontroler sieci bezprzewodowych, mocne uwierzytelnianie. 9. Parametry: LAN - 10/100/1000 Min. 7 WAN - 10/100/1000 Min. 2 DMZ - 10/100/1000 Min. 1 USB (Client/Server) Min. 1/1 Port konsoli RJ-45 Min. 1 Wydajność systemu: Przepustowość Firewall (1518 byte UDP) Min.3 Gbps Przepustowość Firewall (512 byte UDP) Min.3 Gbps Przepustowość Firewall (64 byte UDP) Min.3 Gbps Opóźnienie Firewall Max. 3 μs Przepustowość Firewall (PPS) Min. 4,5 Mpps Ilość jednoczesnych sesji (TCP) Min.1,3 mln Ilość nowych sesji/sekundę (TCP) Min.5k Ilość polityk zapory Min.5k Przepustowość IPSec VPN (512 byte packet) Min.2Gbps Przepustowość IPS (HTTP/Enterprise) Min.1,4Gb/s / 350 Mbps Przepustowość NGFW Min250 Mbps Ilość tuneli Gateway-to-Gateway IPSec VPN Min.200 Ilość tuneli Client-to-Gateway IPSec VPN Min.500 Max ilość użytkowników SSL-VPN Users Min.100 Przepustowość SSL-VPN Min.150 Mbps Wysoka dostępność Active/Active,Active/Passive, Clustering Limit użytkowników Nie Temperatura pracy Min. 0 - 40 °C Zgodność FCC Part 15 Class B, C-Tick, VCCI, CE, UL/cUL, CB 8. STACJA ROBOCZA (AUDYT) – część nr 8 Komputer Stacja Robocza – 4 sztuki. Płyta główna Płyta główna serwerowa o wymiarach min. 305mm x 330mm kompatybilna z zaoferowana obudową do komputera Płyta główna z możliwością zainstalowania dwóch procesorów; gniazdo karty pamięci: min. 8 x DIMM DDR4 z obsługą do min. 512 GB; częstotliwość pracy pamięci min. 2133 MHz Ilość slotów PCI-E x 16: min: 6, obsługa PCIe 3.0; Obsługa Raid 0, 1, 5, 10; złącza wewnętrzne: min. 2 x USB 3.0, min. 1 x M.2, min. 8 x S-ATA III 600; Złącza zewnętrzne: min. 2 x USB2.0, min. 6 x USB3.0, min. 2 x RJ45; Zewnętrzne porty audio: 6 x 3,5 mm, audio w standardzie High Definition min. 8 kanałowe; Chipset dostosowany do bezproblemowej pracy z oferowanym procesorem; Wymagane złącza i porty nie mogą być uzyskane za pomocą hubów, przejściówek, itp. Procesor architektura [bit]: 64 ilość rdzeni: min. 10 taktowany zegarem min. 2,1 GHz; Pamięć podręczna L3 min. 25MB; TDP [W]: max. 85; wykonany w technologii min. 14nm. Procesor równoważny wydajnościowo osiągający w teście PassMark CPU Mark High End CPU’s wynik min. 13 990 punktów, według wyników opublikowanych na stronie www: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html W przypadku użycia przez oferenta testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów oferent musi dostarczyć zamawiającemu oprogramowanie testujące, testowany zestaw oraz dokładny opis użytych testów wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Pamięć operacyjna min. 32 GB DDR4; min. 2133 MHz; korekcja błędów ECC, CL15 Karta graficzna Pamięć RAM: min. 5 GB GDDR5 Szyna danych [bit]: min. 160 DisplayPort: min. 4 szt. osiągająca w teście PassMark - G3D Mark High End Videocards min. 8450 pkt. http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html Dysk 1 Typ dysku: SSD; Format: M.2 Pojemność: min. 256 GB; Interfejs: SATA III (6 Gb/s) Szybkość odczytu: min. 1000 MB/s; Szybkość zapisu: min. 800 MB/s MTBF: min. 2 000 000 h Dysk 2 Typ dysku: HDD; Format: 3,5 cala Pojemność: min. 2 TB; Pamięć podręczna: min. 64 MB; Interfejs: SATA III (6 Gb/s) Prędkość obrotowa: min. 7200 obr./min Osiągający w PassMark - Disk Rating Low Mid Range Drives min. 1205 pkt. https://www.harddrivebenchmark.net/low_mid_range_drives.html Zasilacz Kompatybilny z zaoferowaną płytą główną, aktywne PFC, o mocy nie mniejszej niż 600 W o sprawności minimum 82%, złącza minimum: 8 x SATA, zabezpieczenia min. OVP, OTP, OPP, OCP: Obudowa Fabrycznie przystosowana do pracy w układzie pionowym, typ full tower, wnęki montażowe: min. 1x 2,5”, min. 6 x 3,5" wewnętrzne (montaż bez narzędziowy), min. 3 x 5,25" zewnętrzne (montaż bez narzędziowy). Minimum 4 złącza USB na froncie obudowy w tym 2 złącza USB 3.0, złącze słuchawkowe i mikrofonowe. Fabrycznie zamontowane wentylatory: minimum 1x200mm front, panel tylny min. 1x140mm. Wymagane złącza i porty nie mogą być uzyskane za pomocą hubów, przejściówek, wyprowadzeń czy czytników kart itp. Wymagania dodatkowe Napęd: DVD/DVD-RW, mysz optyczna USB: czułość [CPI]: min. 1600, długość przewodu: min. 1,5 m, ilość przycisków: min. 4+1 w rolce; Klawiatura: USB, długość przewodu min. 1,5 m, układ klawiszy QWERTY, wbudowany blok numeryczny. Standardy Komputer musi być oznaczony znakiem CE lub równoważnym Min. 3 lata gwarancji i obsługi serwisowej: - Od daty dostawy w miejscu instalacji komputera. - Usunięcie awarii – następny dzień roboczy po otrzymaniu zgłoszenia. - w przypadku braku możliwości naprawy w w/w terminie podstawienie sprzętu zastępczego o równoważnych parametrach 9.MONITORY (AUDYT) – część nr 9 Monitor LCD x 4 szt. typ matrycy IPS typ podświetlenia LED przekątna Min. 27” rozdzielczość min.1920x1080 rozmiar plamki max. 0,233 mm jasność min.350 cd/m2 kontrast statyczny min. 1000 : 1 kontrast dynamiczny min. 20 mln : 1 czas reakcji matrycy max.4 ms wyświetlane kolory min. 1.06 mld Kąt widzenia (stopnie) min. 178 (pion), min. 178 (poziom) Inne wymagania Min. 1 x DisplayPort Min. 1 x HDMI Min. 1 x DVI Certyfikaty i standardy CE lub równoważne Wymagania dodatkowe Regulacja kąta pochylenia, Obracanie (prawo/lewo) min.160°/160°, regulacja wysokości Min. 3 lata gwarancji i obsługi serwisowej: - Od daty dostawy w miejscu instalacji monitora. - Usunięcie awarii – następny dzień roboczy po otrzymaniu zgłoszenia. - w przypadku braku możliwości naprawy w w/w terminie podstawienie sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach. 10.LP360 (AUDYT) – część nr 10 . Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa specjalistycznego oprogramowania wraz z licencją do oprogramowania oraz wsparciem technicznym w celu rozbudowy Systemu informacji przestrzennej w BPPWŁ Oprogramowanie fotogrametryczne W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy poniżej wymienione oprogramowanie fotogrametryczne, z jednoczesnym udzieleniem Zamawiającemu dożywotniej licencji na korzystanie z oprogramowania oraz gwarancję i wsparcie techniczne na okres 12 miesięcy, 10 godzin asysty technicznej dotyczącej obsługi oprogramowania LP360 Advanced lub o funkcjonalności równoważnej oraz zapewni wdrożenie dla 6 osób w siedzibie zamawiającego. Wykonawca dostarczy: 1) Jedną (1) licencję sieciową oprogramowania LP360 Advanced lub o funkcjonalności równoważnej. 2) Oprogramowanie musi być przeznaczone do pracy w środowisku Windows. Oprogramowanie dostępne jest w wersji 32 bit oraz 64 bit. 3) Oprogramowanie musi działać jako wtyczka do oprogramowanie ArcMap i kompatybilne z wersją oprogramowaniem ArcMap 10.4 lub nowszym. Poniższa tabela specyfikuje rodzaj oprogramowania specjalistycznego, którego dostarczenia wymaga Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia. LP360 Advanced z polskim interfejsem lub równoważne z polskim interfejsem – 1 sztuka. Za oprogramowanie równoważne uważa się oprogramowanie spełniające co najmniej poniższe funkcjonalności: Import danych: 1. Wczytywanie danych w formacie LAS (wersja 1.0 do 1.4) 2. Import danych z plików ASCII, konwertowanie do formatów LAS lub SHP 3. Wczytywanie punktów z formatu LizardTech MG4 i konwersja do format LAS (Viewer obsługuje jedynie ograniczony import plików) 4. Otwieranie/wizualizacja wielu plików LiDAR jednocześnie 5. Obsługa wielu pojedynczych warstw danych LAS przeznaczonych do analiz porównawczych 6. Tworzenie piramid danych LiDAR w celu szybkiego dostępu do danych 7. Selektywne ładowanie i wyładowywanie danych LiDAR z użyciem menu kontekstowego 8. Otwieranie plików do podglądu 9. Otwieranie plików do edycji 10. Sprawdzenie nagłówka danych LAS w oknie dialogowym oraz opcjonalnie eksport do schowka z kopią do Excela 11. Automatyczna segregacja danych do warstw w oparciu 12. kompatybilne formaty LAS Wizualizacja danych: 1. Wyświetlanie punktów według: wysokości, klasyfikacji, wartości intensywności, kolejności odbić, ID Szeregu, wartości RGB 2. Wizualizacja punktów z naniesionym kolorem z pliku źródłowego 3. Personalizacja wyświetlanych kolorów legendy 4. Cieniowanie z wykorzystaniem wartości intensywności 5. Skokowe przybliżanie i oddalanie widoku, dopasowanie zasięgu okna 6. Płynne przybliżanie i oddalanie widoku 7. Włączanie i wyłączenie opcji wyświetlania linii nieciągłości terenu za pomocą przycisku z paska narzędzi 8. Pomiary 2D 9. Tworzenie i wyświetlanie cieniowanego modelu TIN 10. Tworzenie i wyświetlanie modelu szkieletowego TIN 11. Wyświetlanie chmury punktów nałożonej na szkieletowy lub cieniowany model TIN 12. Wyświetlanie punktów i modelu TIN z zastosowaniem filtracji widoku 13. (pozwala np. nałożyć punkty wegetacji na model TIN) 14. Generowanie i wyświetlanie poziomic 15. Obsługa serwisów WMS / WMTS 16. Odrębne okno wizualizacji profili terenowych i widoku chmury punktów 17. Odrębne okno wizualizacji chmury punktów w oknie 3D Wizualizacja linii nieciągłości terenu: 1. Wyświetlanie plików wektorowych służących jako linie nieciągłości terenu 2. Wyświetlanie wielu linii nieciągłości terenu 3. Używanie punktów, linii i poligonów jako warstw nieciągłości terenu 4. Używanie poligonów służących modelowaniu zbiorników wodnych 5. Przypisywanie wysokości na podstawie wybranego atrybutu pliku wektorowego 6. Korekcja topologii w locie dla linii nieciągłości terenu 7. Wykluczanie punktów z wizualizacji z użyciem wirtualnego bufora wygenerowanego na podstawie linii nieciągłości terenu 8. Możliwość definiowania linii nieciągłości terenu uwzględniających wyspy 9. Wsparcie wykrywania hałd z wykorzystaniem linii nieciągłości terenu 10. Włączanie i wyłączenie opcji wyświetlania linii nieciągłości terenu za pomocą przycisku z paska narzędzi Funkcje kontrolne chmury punktów: 1. Ocena jakości chmury punktów 2. Tworzenie plików SHP z błędami chmury punktów 3. Ocena dokładności wysokościowej i sytuacyjnej chmury punktów oraz tworzenie raportu 4. Wyświetlanie chmury punktów z użyciem wartości gęstości chmury punktów 5. Eksport plików rastrowych RGB pokolorowanych paletą barwną na podstawie gęstości punktów 6. Eksport plików rastrowych zawierających wartości gęstości chmury punktów 7. Ocena dokładności sytuacyjnej chmury punktów 8. Obliczanie różnicy wysokościowej między punktami kontrolnymi, 9. a powierzchnia kontrolowaną 10. Interaktywny pomiar pomiędzy punktami osnowy poziomej 11. Obliczanie różnic pomiędzy punktami kontrolnymi i pomierzonymi Generowanie produktów pochodnych: 1. Eksport punktów do plików o formacie LAS w wersjach 1.0 – 1.4 2. Eksport punktów do plików o formatach: SHP, DGN, DXF, ASCII 3. Konwersja plików LAS pomiędzy wersjami wcześniejszymi do wersji 1.4 4. Tworzenie modeli wysokościowych używając metody TIN, IDW 5. Tworzenie modeli wysokościowych z użyciem linii nieciągłości terenu 6. Używanie korekcji topologicznej ‘w locie’ dla linii nieciągłości terenu podczas tworzenia modeli wysokościowych 7. Wykorzystanie buforów podczas tworzenia modeli wysokościowych 8. Generowanie i eksport danych wysokościowych, różnicowego numerycznego modelu terenu, modeli nachyleń, rzeźby terenu, rastra intensywności i RGB w postaci rastrów w formacie: FLT, XYZ, ASCII 9. Tworzenie i eksport poziomic do formatu SHP, DGN i DXF 10. Tworzenie i eksport wygładzonych poziomic do formatu SHP, DGN i DXF Klasyfikowanie chmury punktów i automatycznego przetworzenia: 1. Klasyfikacja chmury punktów w oknie mapy, profilu i w sposób automatyczny 2. Detekcja i klasyfikacja obszarów płaskich (np. tworzenie obrysów budynków) 3. Tworzenie skwadratyzowanych obrysów dla grup punktów LiDAR 4. Klasyfikacja punktów typu Low point (low noise filter) 5. Wyszukiwanie punktów izolowanych 6. Detekcja i klasyfikacja punktów leżących na gruncie 7. Tworzenie modelu punktów szkieletowych tzw. Model Key Point poprzez inteligentne rozrzedzanie chmury punktów 8. Detekcja i klasyfikacja torów kolejowych, generowanie warstwy obiektu wektorowego 9. Wykrywanie podstawy hałdy 10. Automatyczna klasyfikacja punktów występujących powyżej powierzchni hałdy 11. Narzędzia przetwarzania wsadowego 12. Generowanie przekrojów z opcją przycięcia do poligonu 13. Przypisanie intensywności danym LAS w oparciu o atrybuty RGB LAS 14. Klasyfikacja na podstawie obiektów 2D i 3D 15. Edycja atrybutów obiektów 16. Statystyki planarne– kontrola dokładności wpasowania punktów w płaszczyznę 17. Klasyfikacja na podstawie statystyk (odchylenie standardowe, min, max, średnia) 18. Nadawanie układów współrzędnych, transformacja, przesuwanie i przeskalowywanie chmury punktów z wykorzystaniem oprogramowania ArcToolboxa 19. Generowanie prostokątnej siatki z wykorzystaniem różnych opcji przycinania 1. Wymagania w zakresie realizacji świadczeń gwarancyjnych i wsparcia technicznego: 1) Wykonawca zapewnia realizację świadczeń gwarancyjnych i wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy liczony od dnia podpisania Protokołu odbioru. 2) Wykonawca zapewnia realizację świadczeń gwarancyjnych (wsparcia technicznego) polegających na: a) Usuwaniu awarii i wad przedmiotu zamówienia lub do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad – w zależności od rodzaju wad. b) Bezpłatnej aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji dostępnej w okresie trwania Gwarancji jakości, o którym mowa w pkt 1) powyżej, wraz z przekazaniem kompletnej dokumentacji (m.in. protokoły przekazania wraz z numerami rejestracyjnymi, instrukcja instalacji i użytkowania). c) Udzielaniu konsultacji Zamawiającemu w zakresie funkcjonowania oprogramowania. d) Umożliwieniu dostępu do bazy wiedzy producenta oprogramowania, gromadzącej informacje dotyczące użytkowania poszczególnych produktów oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, jeżeli taka baza istnieje. e) Rozwiązywaniu bieżących problemów w funkcjonowaniu oprogramowania. 3) Wykonawca zobowiązuje się podjąć reakcję serwisową w ciągu 24 godzin liczonych od chwili otrzymania wiadomości o awarii lub wadzie. Dla realizacji powyższego możliwe jest wykorzystanie faksu i poczty elektronicznej, zdalnego dostępu do komputerów (tylko i wyłącznie za każdorazową zgodą administratora BPPWŁ) lub wykonanie niezbędnych prac w siedzibie Zamawiającego. 4) Zgłoszenie awarii, wady lub innej nieprawidłowości w działaniu przedmiotu zamówienia, objętego gwarancją jakości, dokonywane będzie w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 przez Zamawiającego i doręczane faksem/mailem na nr faksu Wykonawcy ……………. lub pocztą elektroniczną na adres Wykonawcy ………………………... Wykonawca potwierdzi niezwłocznie przyjęcie zgłoszenia na numer faksu lub adres poczty elektronicznej, z którego zgłoszenie zostało wysłane. 5) Termin naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia lub dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad nie może przekroczyć 10 roboczych dni licząc od daty zgłoszenia nieprawidłowości w przedmiocie zamówienia przez Zamawiającego. 2. Zamawiający informuje, że posiada oprogramowanie ArcGIS firmy ESRI, wymienione poniżej: 1) ArcGIS Standard 10.4 – 7 licencja 2) ArcGIS Spatial Analyst – 1 licencje W posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu opracowane zostały zbiory danych obejmujące między innymi zwektoryzowane arkusze map i bazy obiektów znajdujących się na warstwach punktowych, liniowych i poligonowych. Korzystanie z Systemu informacji przestrzennej będzie odbywało się m.in. w oparciu o posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie. Wyżej opisane oprogramowanie LP360 jest rozszerzeniem dedykowanym dla użytkowników pracujących w środowisku ArcGIS ESRI, czyli takim, w jakim pracuje Zamawiający. Zawiera wiele funkcji, które w powiązaniu z oprogramowaniem ArcGIS znacznie zwiększają możliwość wykorzystania wszelkich funkcji oprogramowania. Oprogramowanie równoważne do LP360 winno spełniać także te warunki. 3. W odniesieniu do wymienionego w wykazie powyżej oprogramowania specjalistycznego Zamawiający dopuszcza dostarczenie oprogramowania o funkcjonalności równoważnej, przy spełnieniu wyspecyfikowanych kryteriów równoważności oraz wymienionych w powyższym akapicie wymagań. Z uwagi na wieloletnie korzystanie z wyspecyfikowanego oprogramowania lub wcześniejszych wersji wyspecyfikowanego oprogramowania, Zamawiający posiada zasoby zbiorów danych, dokumentów, a pracownicy posiadają przeszkolenie i/lub nabyte doświadczenie w posługiwaniu się tym oprogramowaniem. Dlatego dla zapewnienia ciągłości pracy Zamawiającego – w przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego dla wymienionego powyżej – Zamawiający będzie wymagał: - Przeniesienia danych, innych produktów wytworzonych przy pomocy dotychczas używanego oprogramowania do formatu natywnego dla dostarczonego oprogramowania równoważnego, przy zachowaniu wszystkich cech użytkowych tych produktów. - Konfiguracji środowisk pracy, w których to oprogramowanie będzie używane w taki sposób, by nie nastąpiło pozbawienie użytkowników możliwości, które posiadają obecnie lub które byłyby dostępne w przypadku oprogramowania wymienionego w wykazie powyżej. - Przeprowadzenia szkoleń użytkowników w siedzibie Zamawiającego, gwarantujących nabycie przez nich umiejętności wykorzystywania dostarczonego oprogramowania równoważnego w stopniu zapewniającym utrzymanie obecnego poziomu produktywności i wydajności. - Zabezpieczenia na normalnym poziomie kontynuacji działalności Zamawiającego w sytuacji okresowego wyłączenia z pracy grup pracowników spowodowanego koniecznością odbycia niezbędnych szkoleń. - Rekompensaty ewentualnych strat poniesionych przez Zamawiającego z tytułu opóźnień w realizacji terminowych zobowiązań spowodowanych udziałem w szkoleniach kluczowych pracowników oraz procesem konwersji danych, dokumentów i innych produktów do formatu natywnego dla dostarczonego oprogramowania równoważnego. 11. SERWER (AUDYT) – część nr 11 Komputer Serwer z systemem operacyjnym opisanym poniżej – 1 sztuka. Obudowa Rack 2U do instalacji w standardowej szafie RACK 19" wraz z ruchomymi szynami umożliwiającymi montaż w szafie RACK. Płyta główna Płyta główna z możliwością zainstalowania dwóch procesorów; z możliwością rozbudowy pamięci RAM do min. 384GB Procesor Liczba procesorów: x 2 Taktowanie: min. 2.40 GHz Ilość rdzeni: min. 10 Pamięć cache: min. 25MB TDP [W]: max. 90W Procesor równoważny wydajnościowo osiągający w teście PassMark CPU Mark High End CPU’s wynik min. 15 330 punktów, według wyników opublikowanych na stronie www: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html W przypadku użycia przez oferenta testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów oferent musi dostarczyć zamawiającemu oprogramowanie testujące, testowany zestaw oraz dokładny opis użytych testów wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. RAM Min. 128 GB; min. 2400 MHz; DDR4 RDIMM ECC; Zabezpieczenia pamięci RAM Płyta główna zapewniająca wsparcie dla technologii Advanced ECC. PCIe Min. 3 x PCIe 3.0 Min. 2 x PCIe 2.0 Interfejsy sieciowe Min. 4 porty 10/100/1000 RJ-45 Dyski twarde Dyski twarde typu Hot-Plug fabrycznie zainstalowane w serwerze 2x 2TB NLSAS(12Gb/s) 7200 obr./min., 3,5”, możliwość instalacji do min. 8 dysków w wewnętrznych zatokach serwera Napęd optyczny DVD±RW Kontroler RAID Sprzętowy kontroler RAID obsługujący RAID 0/1/5/10/50, maksymalny transfer min. 12Gb/s Video Zintegrowana karta graficzna, Elementy redundantne 2 redundantne zasilacze o mocy min. 750W typu hot-swap, wentylatory hot-swap. System operacyjny Serwer posiada certyfikaty zgodności dla systemów: MS Windows Server 2003, MS Windows Server 2008 R2, Microsoft Windows Server 2012 Standard, Red Hat Enterprise Linux, SUSE Linux Enterprise Server, VMware v Sphere. Zarządzanie Rozwiązanie sprzętowe, zintegrowana Dokumentacja użytkownika dokumentacja w języku polskim i angielskim System operacyjny Windows Serwer 2016 STD lub równoważny (system równoważny winien posiadać funkcjonalności wymienione w kolumnie obok) : Serwerowy system operacyjny kompatybilny i zgodny z systemami Windows Server 2003 st. pl, 32 bit; Windows Server 2008 R2 st. Pl, 64 bit) posiada następujące, wbudowane cechy. I. Możliwość wykorzystania 256 procesorów logicznych oraz 2 TB pamięci RAM. II. Wsparcie (na umożliwiającym to sprzęcie) dodawania pamięci RAM bez przerywania pracy. III. Automatyczna weryfikacja cyfrowych sygnatur sterowników w celu sprawdzenia, czy sterownik przeszedł testy jakości przeprowadzone przez producenta systemu operacyjnego. IV. Możliwość dynamicznego obniżania poboru energii przez rdzenie procesorów nie wykorzystywane w bieżącej pracy. Mechanizm ten musi uwzględniać specyfikę procesorów wyposażonych w mechanizmy Hyper-Threading. V. Wbudowane wsparcie instalacji i pracy na wolumenach które: a) pozwalają na zmianę rozmiaru w czasie pracy systemu, b) umożliwiają tworzenie w czasie pracy systemu migawek, dających użytkownikom końcowym (lokalnym i sieciowym) prosty wgląd w poprzednie wersje plików i folderów, c) umożliwiają kompresję "w locie" dla wybranych plików i/lub folderów, d) umożliwiają zdefiniowanie list kontroli dostępu (ACL). VI. Wbudowany mechanizm klasyfikowania i indeksowania plików (dokumentów) w oparciu o ich zawartość. VII. Wbudowane szyfrowanie dysków przy pomocy mechanizmów posiadających certyfikat FIPS 140-2 lub równoważny wydany przez NIST lub inną agendę rządową zajmującą się bezpieczeństwem informacji. VIII. Możliwość uruchamianie aplikacji internetowych wykorzystujących technologię ASP.NET IX. Możliwość dystrybucji ruchu sieciowego HTTP pomiędzy kilka serwerów. X. Wbudowana zapora internetowa (firewall) z obsługą definiowanych reguł dla ochrony połączeń internetowych i intranetowych. XI. Graficzny interfejs użytkownika. XII. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, przeglądarka internetowa, pomoc, komunikaty systemowe, XIII. Możliwość zmiany języka interfejsu dla co najmniej 10 języków. XIV. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play) XV. Obsługa platform sprzętowych x86, x64. XVI. Możliwość zdalnej konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu XVII. Możliwość implementacji następujących funkcjonalności bez potrzeby instalowania dodatkowych produktów (oprogramowania): a. Podstawowe usługi sieciowe: DHCP oraz DNS wspierający DNSSEC, b. Usługi katalogowe oparte o LDAP i pozwalające na uwierzytelnianie użytkowników stacji roboczych, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na tych stacjach, pozwalające na zarządzanie zasobami w sieci (użytkownicy, komputery, drukarki, udziały sieciowe), c. Zdalna dystrybucja oprogramowania na stacje robocze d. Praca zdalna na serwerze z wykorzystaniem terminala (cienkiego klienta) lub odpowiednio skonfigurowanej stacji roboczej e. PKI (Centrum Certyfikatów, obsługa klucza publicznego i prywatnego) f. Szyfrowanie plików i folderów g. Szyfrowanie połączeń sieciowych pomiędzy serwerami oraz serwerami i stacjami roboczymi (IPSec) h. Możliwość tworzenia systemów wysokiej dostępności (kastry typu fail-over) oraz rozłożenia obciążenia serwerów i. Serwis udostępniania stron WWW j. Serwis zarządzania polityką konsumpcji informacji w dokumentach (Digital Rights Management) k. Wsparcie dla protokołu IP w wersji 6 (IPv6), l. Wbudowane usługi VPN pozwalające na zestawienie nielimitowanej liczby równoczesnych połączeń i nie wymagające instalacji dodatkowego oprogramowania na komputerach z systemem Windows, m. Wbudowane mechanizmy wirtualizacji (Hypervisor) pozwalające na tworzenie maszyn wirtualnych ze zgodnym z platformą sprzętową systemem operacyjnym. Wirtualne maszyny w trakcie pracy i bez zauważalnego zmniejszenia ich dostępności mogą być przenoszone pomiędzy serwerami. XVIII. Możliwość automatycznej aktualizacji w oparciu o poprawki publikowane przez producenta. XIX. Możliwość instalacji poprawek poprzez wgranie ich do obrazu instalacyjnego. XX. Mechanizmy zdalnej administracji oraz mechanizmy (również działające zdalnie) administracji przez skrypty. XXI. Możliwość zarządzania przez wbudowane mechanizmy zgodne ze standardami WBEM oraz WS-Management organizacji DMTF. XXII. Możliwość uruchomienia (z punktu widzenia praw licencyjnych) nielimitowanej liczby wirtualnych serwerowych systemów operacyjnych zgodnych z opisywanym systemem. XXIII. Możliwość licencjonowania na procesor fizyczny. XXIV. Zorganizowany system szkoleń i materiały edukacyjne w języku polskim. Min. 3 lata gwarancji i obsługi serwisowej: - Od daty dostawy w miejscu instalacji komputera wraz z opcją ochrony dysków twardych gwarantującą, iż w przypadku awarii, uszkodzone dyski twarde pozostaną u użytkownika, a w ich miejsce zostaną dostarczone nowe. - Usunięcie awarii – następny dzień roboczy po otrzymaniu zgłoszenia - w przypadku braku możliwości naprawy w w/w terminie podstawienie sprzętu zastępczego o równoważnych parametrach. 3 letnia. 12. MACIERZ (AUDYT) – część nr 12 Urządzenie magazynujące - macierz dyskowa ( 1 sztuka). Obudowa RACK 19" wraz ze statycznymi szynami umożliwiającymi montaż w szafie RACK Dyski 6 x min. 6TB 3.5” NL-SAS min. 12Gb HDD (7.2K) Kieszenie dysków min. 12 Kontroler RAID kontroler RAID obsługujący RAID 0/1/5/10/50/60 maksymalny transfer min. 12Gb/s pamięć cache: min. 2GB Elementy redundantne 2 redundantne zasilacze o mocy min. 600 W typu hot-swap LAN min. 2 x 1Gb Konfigurowanie, zarządzanie, diagnostyka przez przeglądarkę www Min. 3 lata gwarancji i obsługi serwisowej: - Od daty dostawy w miejscu instalacji urządzenia magazynującego wraz z opcją ochrony dysków twardych gwarantującą, iż w przypadku awarii, uszkodzone dyski twarde pozostaną u użytkownika, a w ich miejsce zostaną dostarczone nowe - Usunięcie awarii – następny dzień roboczy po otrzymaniu zgłoszenia. - w przypadku braku możliwości naprawy w w/w terminie podstawienie sprzętu zastępczego o równoważnych parametrach. 13. KLAWIATURY (BIURO) – część nr 13 Klawiatura (10 sztuk). typ - Przewodowa (min.1,5 m) - niskoprofilowa - usb (plug&play) - mechaniczna, stykowa klawisze - pełny układ QWERTY z blokiem numerycznym dodatkowe - odporność na zachlapania - nadrukowane logo producenta - kolor czarny z białymi symbolami - min. 2 lata gwarancji 14. MYSZKI (BIURO) – część nr 14 mysz komputerowa (15 sztuk). typ - Przewodowa (min.1,5 m) - laserowa/optyczna - usb (plug&play) czułość Regulowana przyciskiem w zakresie: min. 800, 1000, 1200 dpi przyciski min. 6 (co najmniej: lewy, prawy, dalej, wstecz, regulacja dpi, przycisk w rolce) - nadrukowane logo producenta - min. 2 lata gwarancji 15. DYSKI (BIURO) – część nr 15 Dysk ( 6 sztuk). Typ HDD wewnętrzny format 3,5 ‘’ pojemność min. 2 TB cache min. 128 MB Interfejs SATA III Prędkość obrotowa min. 7200 obr./min. MTBF min. 2 mln godz. Gwarancja min. 24 m-ce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (SAMODZIELNIE), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. - załączniki do SIWZ nr 2 i 3 (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców załączniki nr 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/załącznik nr 2 dotyczy tylko tych wykonawców, którzy składają ofertę dotyczącą części : 2, 8, 10, 11, 12); - załącznik nr 4 – formularz ofertowy; - załącznik nr 1 – formularz cenowy - OPZ; - pełnomocnictwo – jeżeli jest konieczne (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy); - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z pkt. VII.2 SIWZ) - zastrzeżenie informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach