Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek, skanerów oraz sprzętu audiowizualnego dla Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu oraz Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim

Gmina Siemień ogłasza przetarg

  • Adres: 21-220 Siemień, Ul. Stawowa 1B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (083) 354 70 01 , fax. (083) 354 70 01
  • Data zamieszczenia: 2014-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemień
    Ul. Stawowa 1B 1B
    21-220 Siemień, woj. lubelskie
    tel. (083) 354 70 01, fax. (083) 354 70 01
    REGON: 03023769300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://siemien.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek, skanerów oraz sprzętu audiowizualnego dla Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu oraz Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania,drukarek, skanerów oraz sprzętu audiowizualnego dla Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu oraz Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim.Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1.Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ).Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niewystawiany oraz kompletny, dostarczony w nowych nieuszkodzonych opakowaniach.Wskazane w SIWZ znaki towarowe i patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.Dostarczony sprzęt (w tym panel na urządzeniu oraz sterownik w systemie operacyjnym) oraz oprogramowanie do urządzeń musi posiadać możliwość obsługi w języki polskim. Wymagane jest również, aby Wykonawca dostarczył wszelkie poprawnie wypełnione dokumenty niezbędne do realizacji gwarancji oraz legalnego używania oprogramowania (karty gwarancyjne, licencje). Zakup licencji powinien mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy innej opłaty powodującej utrzymanie ważności. Dostarczone urządzenia powinny być gotowe do pracy po rozpakowaniu, bez dodatkowych zakupów czy inwestycji. Drukarki powinny mieć w komplecie pełne tonery (Zamawiający nie dopuszcza tonerów startowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugsiemien.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach