Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik

Miasto Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8251540 , fax. 81 8252709
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 81 8251540, fax. 81 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, nienoszącego śladów uprzedniego użycia sprzętu komputerowego, drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: Część I - Dostawa kserokopiarek kolorowych wraz z dodatkowymi tonerami. Kolorowa kopiarka laserowa A4 - szt.1 Kolorowa kopiarka laserowa A3 - szt.1 Część II - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oraz dodatkowych materiałów eksploatacyjnych. Zestaw komputerowy - szt. 1; Komputer przenośny (laptop) - szt. 2; Oprogramowanie użytkowe do tworzenia szablonów stron internetowych - szt. 1; Oprogramowanie użytkowe do przechwytywania i obróbki materiału audio video - szt. 1; Oprogramowanie użytkowe do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej - szt. 1; Taśma do streamerów LTO Ultrium 4 1600GB - 10 szt.; Router ADSL - szt.2; Kabel sieciowy U/FTP kat. 6 -100mb; Łącznik kabli sieciowych zakończonych wtykiem RJ-45 kat. 6 - szt. 20; Wtyk RJ45 kat.6 uniwersalny - szt. 100; Niszczarka - szt.3; Tablet - szt. 2; Zestaw komputerowy - szt. 1; Macierz dyskowa - szt. 1; Urządzenie wielofunkcyjne - szt.3; Monochromatyczna drukarka laserowa - szt.3; Monochromatyczna drukarka laserowa - szt.2; Przełączniki sieciowe - szt. 2; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Wskazane w specyfikacji znaki towarowe i patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 4. Dostarczony sprzęt (w tym panel na urządzeniu oraz sterownik w systemie operacyjnym) oraz oprogramowanie musi posiadać możliwość obsługi w języku polskim. Wymagane jest również aby Wykonawca dostarczył wszelkie niezbędne poprawnie wypełnione dokumenty niezbędne do realizacji gwarancji oraz legalnego używania oprogramowania (karty gwarancyjne, licencje). Zakup licencji powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy innej opłaty powodującej utrzymanie jej ważności. 5. Dostarczone urządzenia powinny być gotowe do pracy po rozpakowaniu, bez dodatkowych zakupów czy inwestycji. Drukarki oraz kserokopiarki powinny mieć w komplecie pełne tonery - Zamawiający nie dopuszcza tonerów startowych. Dotyczy to również dodatkowych zapasowych tonerów do każdego urządzenia wyszczególnionych w specyfikacji. 6. W przypadku kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dopuszczalne jest wykonanie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego czynności mających na celu konfiguracje, regulacje oraz pierwsze uruchomienie. Wykonawca zapewni w zaoferowanej cenie urządzeń gotowość do pracy kserokopiarek oraz szkolenie z obsługi dla 3 pracowników Urzędu Miasta Kraśnik. Powyższe czynności będą wliczone w cenę urządzeń. 7. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), Część II 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik, Część I lub Część II. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 06.11.2013 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach -kreślonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach