Przetargi.pl
dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania biurowego, licencji oprogramowania oraz dzierżawę urządzenia kopiująco – drukującego do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93113 Łódź, ul. Milionowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 761 790 , fax. 426 761 785
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
    ul. Milionowa 14
    93113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 761 790, fax. 426 761 785
    REGON: 47223718500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonacher.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania biurowego, licencji oprogramowania oraz dzierżawę urządzenia kopiująco – drukującego do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania biurowego, licencji oprogramowania oraz dzierżawę urządzenia kopiująco – drukującego do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi w podziale na następujące zakresy: 1) Zakres I – Poleasingowe zestawy komputerowe; 2) Zakres II – Przełączniki sieciowe Switch; 3) Zakres III – Macierz do kopii bezpieczeństwa; 4) Zakres IV – Drukarki laserowe – biurowe; 5) Zakres V – Drukarki laserowe – duplex; 6) Zakres VI – Dyski twarde do macierzy; 7) Zakres VII – Komputery przenośne; 8) Zakres VIII – Skanery dokumentów; 9) Zakres IX – UTM Urządzenie sieciowe; 10) Zakres X – Licencja dostępowa do serwera (Active Directory); 11) Zakres XI – Licencja antywirusowa; 12) Zakres XII – Oprogramowanie biurowe; 13) Zakres XIII – Dzierżawa urządzenia kopiująco – drukującego wraz z wykupem tego urządzenia po upływie okresu dzierżawienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6a (Zakresy I – VIII) oraz 6b (Zakresy IX – XIII) do SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia do Działu Informatyki Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź) zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 8.100,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 2 do SIWZ); 3) opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia (Zakres I-VIII) – wypełniony w rubryce „Parametry oferowane” i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących oferowanego sprzętu (stanowiący zał. nr 6a do SIWZ) załączony dodatkowo w postaci elektronicznego nośnika – w formie płyty CD/DVD (w formacie Word); 4) opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia (Zakres IX-XIII) – podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) – stanowiący załącznik nr 6b do SIWZ; 5) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1044 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. V.2 pkt 1 tabeli SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach