Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
  • Data zamieszczenia: 2021-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie winna obejmować produkty wyłącznie nowe, nieużywane o parametrach opisanych w załącznikach nr: 3a (Część 1), 3b (Część 2) i 3c (Część 3). Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszelkie koszty związane z dostawą sprzętu komputerowego wraz z odpowiednią dokumentacją producentów, udział i wsparcie przy wykonaniu sprawdzeń, prób i rozruchu. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w załącznikach: nr 3a, 1a (Część 1), 3b, 1b (Część 2) i 3c, 1c (Część 3) do siwz. Oznaczenie wg CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe, 30210000-4 Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt), 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami, 30213100-6 Komputery przenośne, 48820000-2 Serwery, 30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów, 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy, 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Toner do fotokopiarek, 30192113-6 Wkłady drukujące, 30124300-7 Bębny do maszyn biurowych, 30125110-5 Tonery do drukarek /faksów laserowych 30192113-6 Wkłady drukujące, 30231000-7 Ekrany i konsole komputerowe. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem przez wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych podwykonawcy (o ile są już znane). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Część 1 zamówienia Część 1 zamówienia - obejmuje zakup i dostawę dwóch sztuk fabrycznie nowych (nieużywanych) serwerów wraz ze swith o parametrach technicznych i wyposażeniu określonym w załączniku 3a do siwz (odpowiednio załącznik 1a). Zamówienie obejmuje również gwarancję i rękojmię na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia i podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia (okres uzależniony od złożonej oferty – kryterium pozacenowe), a także świadczenie wsparcia technicznego. W ramach zamówienia, Wykonawca dostarczy, zainstaluje (w szafie rack 19”) i dokona uruchomienia startowego (bez konfiguracji systemu operacyjnego) ww. dwóch sztuk fabrycznie nowych serwerów wraz ze swith o parametrach technicznych i wyposażeniu określonym w załączniku 3a do siwz (odpowiednio załącznik 1a). Część 2 zamówienia Część 2 zamówienia – obejmuje zakup i dostawę nowych (nieużywanych): - 30 szt. komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, klawiaturą USB, myszą laserową bezprzewodową USB przeznaczonych do tych komputerów, -10 szt. komputerów przenośnych (laptop) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, - 15 szt. komputerów przenośnych (laptop) na potrzeby Rady Miejskiej w Strykowie wraz z systemem operacyjnym bez pakietu biurowego, - 30 szt. monitorów komputerowych. Dostawa ww. urządzeń nastąpi do siedziby Zamawiającego. Zamówienie obejmuje również gwarancję i rękojmię na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia i podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia (okres uzależniony od złożonej oferty – kryterium pozacenowe). Szczegółowy opis sprzętu komputerowego wchodzącego w skład Części 2 zamówienia zamieszczono w załączniku nr 3b do siwz (odpowiednio załącznik nr 1b). Część 3 zamówienia Przedmiotem Części 3 zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów itp. wg załącznika nr 3c i odpowiednio załącznika nr 1c do siwz. Ilość materiałów wskazanych w załączniku nr 3c do siwz i odpowiednio załączniku 1c do siwz została określona jako minimalna. Zamawiający dopuszcza prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp i w dalszej części opisu z zachowaniem zaoferowanych cen jednostkowych. Strony ustalają, że materiały będące przedmiotem zamówienia będą dostarczone przez Wykonawcę na adres: 95 – 010 Stryków, ul. Tadeusza Kościuszki 27. Ceny jednostkowe wynikające z oferty Wykonawcy nie ulegną podwyższeniu w okresie realizacji umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach