Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 633-97-90 w 33 , fax. 42 632 99 41
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
ul. Więckowskiego 36
90-734 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 633-97-90 w 33, fax. 42 632 99 41
REGON: 27750000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa sprzętu komputerowego” na potrzeby realizacji projektu „Cyfrowe udostępnianie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi” współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z dodatkowym oprogramowaniem. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety: Pakiet 1 – Dysk przenośny (zewnętrzny) – 3 sztuki, Pakiet 2 – Monitor graficzny – 3 sztuki, Pakiet 3 – Stacje robocze wraz z dodatkowym oprogramowaniem – 3 sztuki, Pakiet 4 – Komputer typu All In One 24 cale wraz z dodatkowym oprogramowaniem – 22 sztuki. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolnie wybrany pakiet (maksymalnie na wszystkie pakiety). 4) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2020), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji. 5) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia: 5 lat. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 7) Jeżeli dokumentacja postępowania wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji postępowania. Produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego do CEPIK dla Wydziału Komunikacji oraz zakup podzespołów komputerowych
Dodano: 2023-12-07 - Zakup sprzętu komputerowego dla TCZ Sp. z o.o.”
Dodano: 2023-10-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-08-02 - Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-03-20 - Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-03-10 - „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - III” w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia”
Dodano: 2023-02-14 - „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego” w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia”
Dodano: 2023-01-18 - „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - III” w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia”
Dodano: 2022-12-30 - „Dostawa wyposażenia multimedialnego” w ramach projektu pn.: „Akademia kulinarna”
Dodano: 2022-12-29 - „Dostawa wyposażenia multimedialnego” w ramach projektu pn.: „Nowoczesna szkoła”
Dodano: 2022-12-20