Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2020-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 12261725000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gov.pl/ lub https://centrum.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w podziale na części: 1) Dostawa komputerów przenośnych i oprogramowania 2) Dostawa komputerów stacjonarnych i oprogramowania 3) Dostawa stacji roboczych i oprogramowania 4) Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS 5) Dostawa akcesoriów peryferyjnych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: część 1: 2 000,00 zł / część 2: 4 000,00 zł / część 3: 400,00 zł / część 4: 400,00 zł / część 5: 1 200,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299) 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy COAR w: Banku Gospodarstwa Krajowego, o nr rachunku: 51 1130 1017 0020 1466 4390 0001. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku COAR.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższy dokument należy zamieścić na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje”. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy pobrane przez Zamawiającego dokumenty nie są w języku polskim Wykonawca zobowiązany jest złożyć tłumaczenie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4 do SIWZ 3) Dokumenty wynikające ze Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1 SIWZ, 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 6) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 7) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 ppkt 3 SIWZ, 8) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie inna niż pieniężna,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego.
Dodano: 2024-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-05-23 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa komputerów, oprogramowania oraz drukarek monochromatycznych wraz z tonerami
Dodano: 2023-12-21 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa komputerów, monitorów oraz firewall
Dodano: 2023-10-06 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-03 - Zakup sprzętu informatycznego oraz usług w ramach projektów „Cyfrowa gmina" i Cyfrowa Gmina „Granty PPGR
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Cyfrowa gmina"
Dodano: 2023-09-19 - Zakup zestawów komputerowych, monitorów do przeglądania zdjęć RTG i urządzeń biurowych dla potrzeb SOR MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO SP. Z O.O. W RADOMIU
Dodano: 2023-09-08