Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz sprzętu do zajęć z robotyki w ramach projektu pt. „Rozwój wiedzy i kompetencji to ścieżka do sukcesu” realizowanego w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6835400(-03) , fax. 566 835 276
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golub-Dobrzyń
    Plac Tysiąclecia 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6835400(-03), fax. 566 835 276
    REGON: 87111858900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggolub-dobrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz sprzętu do zajęć z robotyki w ramach projektu pt. „Rozwój wiedzy i kompetencji to ścieżka do sukcesu” realizowanego w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz sprzętu do zajęć z robotyki w ramach projektu pt. „Rozwój wiedzy i kompetencji to ścieżka do sukcesu” realizowanego w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawa obejmuje: Część 1: Sprzęt komputerowy: 1. Komputer (do tablicy multimedialnej) wraz z oprogramowaniem szt. 2 2. Komputer dla ucznia wraz z oprogramowaniem szt. 8 3. Komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem szt. 5 4. Tablet edukacyjny szt. 8 5. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 6. Tablet edukacyjny szt. 8 7. Drukarka 3D szt. 1 8. Przenośny komputer dla ucznia szt. 8 9. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 2 10. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 11. Przenośny komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem szt. 4 12. Przenośny komputer dla ucznia wraz z oprogramowaniem szt. 8 13. Drukarka 3D szt. 1 14. Przenośny komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem szt. 2 15. Przenośny komputer dla ucznia wraz z oprogramowaniem szt. 16 16. System zarządzania siecią szt. 1 17. Komputer przenośny dla ucznia wraz z oprogramowaniem szt. 8 18. Drukarka 3D szt.1 19. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 20. Przenośny komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem szt. 1 21. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 22. Przenośny komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem szt. 4 23. Przenośny komputer dla ucznia wraz z oprogramowaniem szt. 8 24 Drukarka 3D szt.1 Część 2- sprzęt multimedialny: 1. Tablica multimedialna szt. 1 2. Projektor krótkoogniskowy szt. 2 3. Tablica multimedialna szt. 1 4. Tablica multimedialna szt. 1 5. Projektor krótkoogniskowy szt. 2 6. Tablica multimedialna szt. 1 7. Projektor krótkoogniskowy szt. 2 8. Tablica multimedialna szt. 1 9. Projektor krótkoogniskowy szt. 1 10. Tablica multimedialna szt. 1 11. Projektor krótkoogniskowy szt. 2 Część 3- sprzęt do robotyki: 1. Roboty do nauki programowania szt. 3 2. Pomoce dydaktyczne służące do programowania robota z poz. 1 szt. 3 3. Roboty do nauki programowania szt. 8 4. Pomoce dydaktyczne służące do programowania szt. 1 5. Roboty do nauki programowania szt. 4 6. Roboty do nauki programowania szt. 8 7. Roboty - pakiet edukacyjny szt. 2 8. Roboty - zestaw do kodowania szt. 2 9. Roboty do nauki programowania szt. 4 10. Roboty do nauki programowania - zestawy konstrukcyjne szt. 2 11. Roboty do nauki programowania 8 12. Roboty - pakiet edukacyjny szt. 2 Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. „Rozwój wiedzy i kompetencji to ścieżka do sukcesu” realizowanego w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 2 – Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu w ramach projektu pt. „Rozwój wiedzy i kompetencji to ścieżka do sukcesu” realizowanego w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 3 – Dostawa sprzętu do zajęć z robotyki w ramach projektu pt. „Rozwój wiedzy i kompetencji to ścieżka do sukcesu” realizowanego w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wniesienie, zamontowanie, skonfigurowanie szkolenia) sprzętu komputerowego oraz multimedialnego i sprzętu do robotyki. Montaż oraz podstawowe szkolenie dotyczą tablic interaktywnych wymienionych w części 2 zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6A, 6B i 6C do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3.1.1. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. 3.1.2. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 3.1.3. Wszystkie dostarczone artykuły muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.1.4. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego (szkoły z terenu Gminy Golub- Dobrzyń biorące udział w projekcie) w godzinach 8.00-15.00. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 3.1.5. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 3.1.6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 3.1.7. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: -są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 3.1.8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.1.9. Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji i rękojmi dla części 1 zamówienia na sprzęt komputerowy - 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert. 3.1.10. Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji i rękojmi dla części 2 zamówienia na sprzęt multimedialny - 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert. 3.1.11. Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji i rękojmi dla części 3 zamówienia na sprzęt do zajęć z robotyki - 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert. 3.1.12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. 3.1.13. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: Części 1 – sprzęt komputerowy:5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) Część 2- sprzęt multimedialny: 1 100,00 zł (jeden tysiąc sto złotych 00/100) Część 3- sprzęt do robotyki: 800,00 zł (osiemset złotych 00/100) 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP: nr 47102050240000160200101600 Z dopiskiem „Wadium - dostawa sprzętu komputerowego/multimedialnego/ sprzętu do zajęć z robotyki*” 8.5. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (w innych dopuszczalnych formach) należy dołączyć do oferty. 8.7. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe / ubezpieczeniowe: • zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp., • dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, • wskazanie sumy gwarancyjnej, • wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji / ubezpieczonego, ( Gmina Golub-Dobrzyń Pl. 1000 lecia 25 87-400 Golub – Dobrzyń), • wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela • określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. 8.8. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe / poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej / poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310 ze zm.). 1) zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp., 2) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, 3) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 4) kwota do wysokości, której bank / inna instytucja będzie zobowiązany, 5) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. • jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 8.10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie, dla żadnej z części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach