Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania

Centrum Informacji o Środowisku ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5792211 lub 215 , fax. 022 5792688
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Informacji o Środowisku
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5792211 lub 215, fax. 022 5792688
    REGON: 01730145800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania. Zamówienie udzielane w częściach: Część I - Dostawa zestawów komputerowych. Część II - Dostawa akcesoriów komputerowych. Część III - Dostawa oprogramowania. Część IV - Zakup usługi wsparcia dla RHAL. Część V - Zakup usługi wsparcia dla Fortigate i FortiAnalyzer. Część VI - Dostawa macierzy dyskowej. Część VII - Dostawa przełączników sieciowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy powinni spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 7.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 7.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - zgodnie z pkt 7.1.a) SIWZ, 5) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4) u.p.z.p. sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - zgodnie z pkt 7.1.b) SIWZ, 6) specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Uwaga: pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 19.1.2) i 19.1.3) SIWZ, muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 3. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy uprawnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być podpisane przez wszystkie te osoby. 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie dodatkowo następujące wymagania: 1) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. W tym celu upełnomocnieni przedstawiciele wszystkich Wykonawców występujących wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zaleca, aby Pełnomocnikiem został ustanowiony jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 2) wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą udokumentować, że żaden z nich nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1)-4), art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. Uwzględniając powyższe, każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 19.1.3), 19.1.4) SIWZ, dotyczące każdego z Wykonawców występujących wspólnie, 3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 19.1.4) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty wymienione w punktach 19.6 i 19.7 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 19 niniejszej SIWZ, dotyczyć muszą Wykonawcy, a nie jego oddziałów czy przedstawicielstw nie mających osobowości prawnej w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekoportal.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach