Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego (laptopy) do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach ul. Chorzowska 5.

Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 230-68-31 do 35 , fax. 032 230-68-31
  • Data zamieszczenia: 2010-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych
    ul. Chorzowska 5 5
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 230-68-31 do 35, fax. 032 230-68-31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego (laptopy) do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach ul. Chorzowska 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 23 sztuk fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (laptopów) i oprogramowania do Zespołu Szkół Techniczno -Informatycznych w Gliwicach ul. Chorzowska 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWIZ. Pozostałe warunki zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane laptopy posiadały deklarację zgodności CE; 2) Zaoferowane i dostarczone laptopy muszą być fabrycznie nowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. 3) Przez wadę fizyczną należy rozumieć w szczególności jakąkolwiek niezgodność laptopa z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu ofertowym. 4). Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne dostarczonych laptopów, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem urządzeń do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy, będą dochodzone bezpośrednio od Wykonawcy. 5). Wykonawca odpowiada za wszelkie wady fizyczne i prawne dostarczonego oprogramowania i licencji. Ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z praw autorskich dotyczące przedmiotu dostawy, będą dochodzone bezpośrednio od Wykonawcy. Warunki gwarancji dotyczące laptopów: 1) okres gwarancji - min. 24 miesięcy; 2) okres gwarancji będzie liczony od dnia protokolarnego odbioru przez obie strony, bez zastrzeżeń; 3) laptopy muszą być objęte gwarancją producenta - na okres min. 24 miesięcy; po dokonaniu protokolarnego odbioru laptopów, bez zastrzeżeń, Warunki serwisu gwarancyjnego: 1) w trakcie trwania gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny (wyłączając uszkodzenia będące wynikiem niewłaściwej obsługi przez użytkownika) serwis gwarancyjny świadczony w siedzibie Zamawiającego; 2) Zamawiający będzie zgłaszał awarie za pośrednictwem telefonu, faksu lub drogą elektroniczną; 3). Zamawiającemu z tytułu udzielonej gwarancji przysługuje prawo do wymiany elementu na wolny od wad w przypadku, gdy 3-krotna naprawa istotnej wady tego elementu nie spowoduje jego poprawnej pracy. 4). w przypadku wymiany sprzętu na nowy, Zamawiający wymaga, aby nowy sprzęt posiadał parametry nie gorsze od sprzętu zaoferowanego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302312009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.gliwice.pl/bip/index.php?id=8603/1&i=19266
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną