Przetargi.pl
Dostawa sprzetu komputerowego klasy TEMPEST

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-047 Świdnik, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4687100 , fax. 081 4687112
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    ul. Niepodległości 13 13
    21-047 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 081 4687100, fax. 081 4687112
    REGON: 43101946000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzetu komputerowego klasy TEMPEST
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego klasy TEMPEST, norma SDIP-27, Level B, (zestaw: komputer, monitor, drukarka laserowa) zgodnie ze szczegółową charakterystyka techniczną podaną w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań związanych ze sposobem oceny spełniania tych warunków. 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawców, wymienionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda: 1)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://swidniksp.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach