Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych do ZSP Zwonowice w ramach programu Cyfrowa Szkoła

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4300051 wew. 119
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 032 4300051 wew. 119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lyski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych do ZSP Zwonowice w ramach programu Cyfrowa Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych do ZSP Zwonowice w ramach programu Cyfrowa Szkoła. Przenośny komputer dla ucznia 16 szt.; Przenośny komputer dla nauczyciela 2 szt.; Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów z funkcją ładowania baterii; Sieciowe urządzenia wielofunkcyjne; Tablica interaktywna z systemem mocowania; Urządzenia i oprogramowanie do przeprowadzenia wideokonferencji; System do zbierania i analizowania odpowiedzi; Projektor krótkoogniskowy; Głośniki; Projektor multimedialny; Ekran projekcyjny; Wizualizer; Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową; Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej; Router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS); Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wszystkie urządzenia i sprzęty muszą spełniać następujące warunki: 1. posiadać deklarację CE; 2. posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu; 3. w przypadku komputerów przenośnych - spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; 4. są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 5. posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; 6. posiadać okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat. W okresie gwarancyjnym czas usunięcia wady urządzenia wynosi nie więcej niż 14 dni od zgłoszenia - przy dłuższym okresie dostarczone zostanie urządzenie zastępcze, o porównywalnych parametrach. W przypadku wystąpienia trzykrotnej awarii, tego samego typu dla danego urządzenia, wykonawca wymieni całe urządzenie na nowe. Odbiór i ponowne dostarczenie sprzętu odbywa się na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy PZP. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy również załączyć do oferty z tym, że w sposób umożliwiający jego przechowanie bez naruszania oferty w Urzędzie Gminy Lyski. 7. Nie wniesienie wadium w terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach